Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą szpieg

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 -bercik-

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 04.03.2011 13:06

Witam
Mam problem z kasa szpieg. Nie wiem co jest nie tak;/ komplituje sie a nie działa

nazwa: szpieg
Opis; jest niewidzialny na nozu.

proszę o pomoc w naprawieniu tej klasy

Załączone pliki



#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.03.2011 13:59

Masz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}

  • +
  • -
  • 0

#3 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 04.03.2011 14:13

nie działa;/

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.03.2011 16:45

Teraz musi działać.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:45

  • +
  • -
  • 0

#5 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.03.2011 16:51

Teraz musi działać.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}



Musi to na Rusi :wstyd:
Dodajesz .sma jak nawet skompilować się go nie da :mur:
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.03.2011 16:57

Nie napisałem że testowałem... mogłeś mnie poprawić zamiast pomagać licznikowi, o klamerkach zapomniałem.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:57

  • +
  • -
  • 0

#7 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 10:58

nie dziala!

#8 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 05.03.2011 13:12

Ja bym poprosił całego .sma i jakieś 5min oraz kontakty GG: 342124
  • +
  • -
  • 1

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 13:21

Czy ty w ogóle kompilujesz to *.sma ? w załączniku masz skompilowane, wgraj bo musi działać.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 13:26

  • +
  • -
  • 0

#10 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 05.03.2011 13:32

Dobra tu masz zrobione, będzie taki widoczny jak ninja na dbmodzie, jak by co to pisz.

Załączone pliki


Użytkownik Knopers edytował ten post 05.03.2011 14:15

  • +
  • -
  • 0

#11 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.03.2011 13:35

Dobra tu masz zrobione, będzie taki widoczny jak ninja na dbmodzie, jak by co to pisz.

Licze na +


Po co dodajesz jak nawet skompilować się tego nie da bo ma błędy - za nim dodasz sprawdź czy działa :mur:
  • +
  • -
  • 1

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#12 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 14:21

A Ty popraw kogoś skoro taki pro jesteś zamiast posty sobie nabijać.. to co mu podałem wyżej w załączniku działa, tylko on najwyraźniej nie kompilował tego *.sma...
  • +
  • -
  • 0

#13 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 14:54

o działa dzięki:)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych