Witam wszystkich. Męczy mnie pytanie, jak w naszym kochanym DiabloModzie można zrobić napis, pod menu /klasa, czyli takie cuś (załącznik).
Poradziłem sobie z resztą menu, ale z tym coś mi nie idzie.. Wiem że na pewno nie jest to trudne, ale jakoś nie mam pomysłu jak to zrobić ;-)
Dodano 27 luty 2011 - 16:27:
Rzecz jasna chodzi mi o napis, który zniknie wraz z wybraniem klasy ;-)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić napis pod listą klas ?
Temat rozp.
Juma
, 27.02.2011 16:27
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.02.2011 16:27
#2
Napisano 27.02.2011 16:45
O Boshe, żaden problem.
W linijce: (Ty tą linijkę masz trochę inną)
po "\wWyjscie" napisz ^nZapraszam Na WWW.AMXX.PL, oczywiście ja dałem tylko przykład. Jak chcesz żeby napis był czerwony to przed tekstem napisz \r. Czyli będzie to wyglądać tak ^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL.
Całość:
Tera pokaże ci co robią znaki:
W linijce: (Ty tą linijkę masz trochę inną)
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
po "\wWyjscie" napisz ^nZapraszam Na WWW.AMXX.PL, oczywiście ja dałem tylko przykład. Jak chcesz żeby napis był czerwony to przed tekstem napisz \r. Czyli będzie to wyglądać tak ^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL.
Całość:
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie]^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
Tera pokaże ci co robią znaki:
^n - nowa linia ^t - tabulator \w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Użytkownik LogiCC edytował ten post 27.02.2011 16:46
#3
Napisano 27.02.2011 17:22
Hehe. Problem leży w tym, że owej linijki NIE MAM, bo według tego co mi napisałeś już wcześniej zrobiłem w reszcie menu ;-)
#4
Napisano 27.02.2011 18:12
Weź mi pokaż to całe menu wyboru klasy
#5
Napisano 27.02.2011 18:20
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase: ^n")
for(new i=0;i<9;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text)
}
public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = ArcyMag
}
case 1:
{
player_class[id] = Szaman
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Assasin
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
player_class[id] = Mistyk
}
else {
ColorChat(id, NORMAL, "^x04[xXx] ^x01Klasa ^x04PREMIUM ^x01- Zakaz wyboru - Zakup mozliwy na GG: xXx")
}
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
#6
Napisano 27.02.2011 18:39
To może weź spróbuj zmienić menu na to :
W plugin_init
Menu:
Oczywiście daj swoje nazwy itd...
W plugin_init
register_menucmd(register_menuid("Lok"), 1023, "PokazMeni")
Menu:
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,16) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczb?swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmienia[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
{
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}
new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}
public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Skrytobojca
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczb?swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Oczywiście daj swoje nazwy itd...
#7
Napisano 27.02.2011 18:49
Dobra.. Zrobię to po swojemu, bo myślałem że do mojego menu mi pomożesz ..
Ale thx.
Ale thx.
#8
Napisano 27.02.2011 20:46
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Zrobi po swojemu.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Zrobi po swojemu.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych