Mógłby ktoś skompilować te 2 pliki? Bo mam jakieś errory.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kompilacja
Started By
WazzaP
, 26.02.2011 13:23
4 replies to this topic
#1
Posted 26.02.2011 13:23
Witam.
Mógłby ktoś skompilować te 2 pliki? Bo mam jakieś errory.
Mógłby ktoś skompilować te 2 pliki? Bo mam jakieś errory.
#2
Posted 27.02.2011 17:51
If you can dream it, you can do it.
#3
Posted 28.02.2011 15:11
Umiesz czytać?
Przy no recoil mam:
A przy knife blinku mam:
Dodano 28 luty 2011 - 15:19:
Skopiowałem?
Bo mam jakieś errory.
Przy no recoil mam:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/home/pavulon/www/htdocs/compiler/amxmodx/include/xs.inc(119) : fatal error 110: assertion failed: 0
Compilation aborted.
1 Error.
A przy knife blinku mam:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
zp_extra_knife_blink.sma(18) : fatal error 100: cannot read from file: "chr_engine"
Compilation aborted.
1 Error.
Dodano 28 luty 2011 - 15:19:
Jak nie chce ci się ich nawet skopiować to o co masz pretensje do innych?
Skopiowałem?
Edited by WazzaP, 28.02.2011 15:14.
#4
Posted 28.02.2011 15:55
Dziwne ze miałes errory moze lenistwo ;f
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
If you can dream it, you can do it.
#5
Posted 28.02.2011 16:05
Może używał archaicznego kompilatora.. Albo oszukuje
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users