Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jednorazowy task
#1
Napisano 24.02.2011 15:22
Nie bardzo łapie, więc chciałem się poradzić.
Chciałem ustawić jednorazowego taska, do funcji. Czy takie coś będzie działało?
set_task ( 5.0, "funkcja", id, repeat=0 )
Z góry dzięki za pomoc
#2
Napisano 24.02.2011 15:24
niepotrzebne., repeat=0
Wystarczy samo
set_task ( 5.0, "funkcja", id )
#3
Napisano 24.02.2011 19:58
set_task ( 5.0, "funkcja")
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#4
Napisano 24.02.2011 20:08
To jak dam tak:
To mi zablokuje na 5 sek wyświetlanie?
#5
Napisano 24.02.2011 20:14
#6
Napisano 24.02.2011 20:31
Działało by coś takiego:
1 plugin:
set_tast - pauzowanie pluga2
2 plugin: to menu
??
#7
Napisano 24.02.2011 20:34
Albo też za pomocą taska zmienić wartość tej zmiennej, to prawie nie będzie robić różnicy (prawie).
Użytkownik sebul edytował ten post 24.02.2011 20:35
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 24.02.2011 21:12
Dobrze?:
new round = 1
new licznik = 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_menucmd(register_menuid("Menuid"), Klawisze, "PokazMenu")
register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start")
}
public logevent_Round_Start() {
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
for(licznik > 0; licznik++)
{
Showrod(player)
}
}
}
}
#9
Napisano 24.02.2011 23:25
for(new i = 0; i < pnum; i++)
Widzisz różnicę*?for(licznik > 0; licznik++)
* - nie chodzi o nazwy zmiennych
#10
Napisano 25.02.2011 16:45
for(new licznik=0;licznik>0;licznik++);
Tera chyba dobrze?*
*jest zmienna, warunek i zwiększenie o 1 po wykonaniu
#11
Napisano 25.02.2011 17:45
for(new licznik =0; licznik < do_ilu_ma_zapetlac; licznik++);
#12
Napisano 25.02.2011 19:26
licznik < do_ilu_ma_zapetlacMożna też tak, ale nie za bardzo łapie jakby tym sposobem można. Chodzi mi o to, żeby licznik miał na start 0, po 1 rundzie dodał 1, linijka " Showrod(player)" była wykonywana gdy wynosi 1. Wtedy plugin by omijał 1 runde. Dlatego dałem
licznik > od_ilu_ma_zapetlac
#13
Napisano 25.02.2011 20:15
ale w takim razie dlaczego dałeśChodzi mi o to, żeby licznik miał na start 0, po 1 rundzie dodał 1, linijka " Showrod(player)" była wykonywana gdy wynosi 1. Wtedy plugin by omijał 1 runde. Dlatego dałem
licznik > od_ilu_ma_zapetlac
W ten sposób na start zawsze będzie licznik miał wartość równą a nie większą od zera i pętla nigdy się nie wykona.new licznik=0;licznik>0;
p.s.
lepsze to niż jakbyś dał
bo wtedy pętla znów nigdy by się nie skończyłanew licznik=1;licznik>0;
#14
Napisano 25.02.2011 22:41
new round = 1
new licznik = 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_menucmd(register_menuid("Menuid"), Klawisze, "PokazMenu")
register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start")
}
public logevent_Round_Start() {
round++;
licznik++
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(licznik > 0)
{
Showrod(player)
}
}
}
}
Ale coś chyba nie tak poszło... Menu jest co drugą runde.
Dodano 06 marzec 2011 - 19:50:
Refresh
Użytkownik no name edytował ten post 02.03.2011 20:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych