Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przechwycenie zmiany nicku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.02.2011 16:19

Witam. Szukam jakiejś gotowej funkcji, która przechwyci zmianę nicku i stary nick zapisze do zmiennej, nic więcej. Próbowałem coś kombinować z pluginem, który blokuje zmianę nicku, ale klapa, nic nie wyszło, nie zapisywało mi tego starego nicku. Z góry dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 23.02.2011 17:08

może tak?

new name[32]
new name2[32]
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "nick")
}
public client_connect(id)
{
	get_user_name(id,name,31)
}
public nick(id)
{
	
	get_user_name(id,name2,31)
	if(!equal(name2[id],name[id]))
	{
		name[id]=name2[id]
	}
}

ale nie sprawdzałem ;)

Użytkownik CheQ edytował ten post 23.02.2011 17:08

  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.02.2011 17:21

No takie coś powinno działać, ale myślałem o czymś co od razu po zmianie nicku przechwyci to, a nie dopiero po spawnie gracza. No ale plus za chęci ;]

Użytkownik sebul edytował ten post 23.02.2011 17:21

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.02.2011 17:34

moze to ?
public client_infochanged(id)
{        
        new newname[32],oldname[32]
        get_user_info(id, "name", newname,31) 
        get_user_name(id,oldname,31) 
        client_print(id,print_chat,"%s zmienil nick na %s",oldname,newname)
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.02.2011 18:35

Dobra, już sobie poradziłem z przerobieniem tamtego pluginu, ale dzięki za pomoc i tak.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych