Oto kod sma klasy
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "niewidzialnosc,natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = -80; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } if(weapon != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } } }
Gdy próbowałem go przekompilować wyskoczyły takie oto błędy:
codclass_ninja.sma(34) : error 017: undefined symbol "set_rendering" codclass_ninja.sma(42) : error 017: undefined symbol "set_rendering" codclass_ninja.sma(55) : error 017: undefined symbol "set_rendering" codclass_ninja.sma(59) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrawiam.