Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy Zombie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Bab

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 01.10.2010 17:17

Witam,edytowałem klasy Zombie,ustawiłem np danej klasie 4000 hp a miała 8000,czyli 2 razy więcej niż ustawiłem.Później zmieniłem na 3000 skompilowałem,wrzuciłem na serwer ale wartości hp zostały takie same jak wcześniej.Więc teraz pytanie,gdzie zrobiłem błąd,chociaż wydaje mi się ,że nie bo kompilacja przechodzi pomyslnie.

Ps,wgrałem klase Tight Zombie,ustawiłem jej hp w pliku zp_zombieclasses.ini 3000 hp a ma standardowo czyli 1000,tak jakby nie czytało mi ustawień z tego pliku.Przedstawiam mój zp_zclasses40.sma:

/*================================================================================
    
    -----------------------------------
    -*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
    -----------------------------------
    
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    - Description -
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    
    This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
    Feel free to modify their attributes to your liking.
    
    Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
    will be used for all players (by default, Classic Zombie).
    
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Klasyczny Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Zbalansowany" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.7

// Trujace Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Trujace Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_szkielet" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 3000
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.7
const Float:zclass2_knockback = 1.7

// Szybkie Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_origin" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 3000
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 1.0
const Float:zclass3_knockback = 1.8

// Duze Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Duze Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_big" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity =0.5
const Float:zclass4_knockback = 1.5

// Dziwadlo Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_dziwne" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 3000
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.7
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infection




/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
    register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
    
    // Register all classes
    zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
        g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
    // If attacker is a leech zombie, gets extra hp
    if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
        set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}


A tutaj zp_zombieclasses.ini:

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.




[Klasyczny Zombie]
NAME = Klasyczny Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4500
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Trujace Zombie]
NAME = Trujace Zombie
INFO = HP-- Speed++ Knockback++
MODELS = zombie_szkielet
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Szybkie Zombie]
NAME = Szybkie Zombie
INFO = HP- Jump+ Knockback+
MODELS = zombie_origin
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 190
GRAVITY = 0.74
KNOCKBACK = 1.24

[Duze Zombie]
NAME = Duze Zombie
INFO = HP++ Speed- Knockback--
MODELS = zombie_big
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Dziwne Zombie]
NAME = Dziwne Zombie
INFO = HP- Knockback+ Leech++
MODELS = zombie_dziwne
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24

[Tight Zombie]
NAME = Tight Zombie
INFO = HP-- Speed++ Jump++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 220
GRAVITY = 0.80
KNOCKBACK = 1.49

Użytkownik Bab edytował ten post 01.10.2010 17:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych