Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Siła,a obrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 29.09.2010 11:43

Jak zrobić aby siła miała także wpływ na obrażenia?? np.jak masz 20 siły to zadajesz 5 obrażen więcej,jak masz np. 100 siły to zadajesz 20 obrażeń więcej

aha i jeszcze jedno,jak zrobić,aby za 1 pkt siły można było dostawać 1hp

Dodano 29 wrzesień 2010 - 13:25:
Odświeżam:)

Dodano 29 wrzesień 2010 - 14:41:
odpowie ktoś?

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 29.09.2010 13:41


#2 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 14:55

Co do tego, aby za jeden punkcik w siłe dostawało się +1 hp to znajdź:

public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
if(player_item_id[id]==17 &&hp>0)
{
set_user_health(id,health+floatround(float(hp/10),floatround_floor)+1)
}
else if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health)
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
else
{
if(health+hp<1)
{
UTIL_Kill(attacker,id,weapon)
}
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}

if(id!=attacker && hp<0)
{
player_dmg[attacker]-=hp
dmg_exp(attacker)
}
}
}

I zamień aby wyglądało tak:

public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]
if(player_item_id[id]==17 &&hp>0)
{
set_user_health(id,health+floatround(float(hp/10),floatround_floor)+1)
}
else if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health)
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
else
{
if(health+hp<1)
{
UTIL_Kill(attacker,id,weapon)
}
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}

if(id!=attacker && hp<0)
{
player_dmg[attacker]-=hp
dmg_exp(attacker)
}
}
}


#3 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 29.09.2010 20:29

dobra a jak zrobić,aby siła miała wpływ na obrażenia?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych