aha i jeszcze jedno,jak zrobić,aby za 1 pkt siły można było dostawać 1hp
Dodano 29 wrzesień 2010 - 13:25:
Odświeżam:)
Dodano 29 wrzesień 2010 - 14:41:
odpowie ktoś?
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 29.09.2010 13:41
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.09.2010 11:43
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 29.09.2010 13:41
Napisano 29.09.2010 14:55
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
if(player_item_id[id]==17 &&hp>0)
{
set_user_health(id,health+floatround(float(hp/10),floatround_floor)+1)
}
else if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health)
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
else
{
if(health+hp<1)
{
UTIL_Kill(attacker,id,weapon)
}
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
if(id!=attacker && hp<0)
{
player_dmg[attacker]-=hp
dmg_exp(attacker)
}
}
}
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]
if(player_item_id[id]==17 &&hp>0)
{
set_user_health(id,health+floatround(float(hp/10),floatround_floor)+1)
}
else if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health)
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
else
{
if(health+hp<1)
{
UTIL_Kill(attacker,id,weapon)
}
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
if(id!=attacker && hp<0)
{
player_dmg[attacker]-=hp
dmg_exp(attacker)
}
}
}
Napisano 29.09.2010 20:29
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych