new msg[128]
o co chodzi z tymi liczbami w [] ?? Mógł by mi ktoś wytłumaczyć?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.09.2010 11:30
new msg[128]
Napisano 19.09.2010 11:56
Napisano 19.09.2010 12:29
new a1 = 1; new a2 = 5;
new a[2]; a[0] = 1; a[1] = 5;
Napisano 19.09.2010 13:21
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
new cos[33];
new rundy;
public plugin_init()
{
register_plugin("Test", "1", "[H]ARDBO[T]")
register_logevent("Restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_clcmd("say /test", "Testowa")
}
public Restart()
{
rundy = 0;
}
public NowaRunda(id)
{
rundy++;
if(rundy == 4)
{
cos[id] = false;
}
}
public Testowa(id)
{
if(cos[id])
{
cos[id] = true;
pev(id, pev_health,200)
client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!")
}
else
{
client_print(id, print_chat,"heh, Mozesz tego uzyc raz na 4 rundy.")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 19.09.2010 13:29
Napisano 19.09.2010 13:47
Nie.a[0]
a[1] i tak dalej, to mogę to napisac new a[2]??
Przykro mi, ale już widać że programistą nie zostaniesz. Nie każdy się do tego nadajeAha, i co odpowiada za ilość rund? Wiem jestem nowy w tym dlatego się pytam
Napisano 19.09.2010 13:49
Napisano 19.09.2010 13:51
Od przeczytania tutoriali w internecie oraz próbę zinterpretowania prostych kodów. Nie od głupich pytań na forum.Każdy od czegoś zaczynał ;/
Napisano 19.09.2010 14:26
if(cos[id]) { cos[id] = true; pev(id, pev_health,200) client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!") }
Napisano 19.09.2010 15:48
Aha, i co odpowiada za ilość rund? Wiem jestem nowy w tym dlatego się pytam
public NowaRunda(id) // Ten event trzeba zarejestrować w plugin_init, włącza się gdy następuje nowa runda (Po freeze chyba)
{
rundy++; // Dodaj jeden do zmiennej "rundy", na początku jest rundy = 0, czyli jak doda to będzie 1.
}
Napisano 19.09.2010 15:49
Napisano 19.09.2010 16:03
Napisano 19.09.2010 16:20
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> new cos[33]; new rundy; public plugin_init() { register_plugin("Test", "1", "[H]ARDBO[T]") register_logevent("Restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /test", "Testowa") } public Restart() { rundy = 0; } public NowaRunda(id) { rundy++; if(rundy == 4) { cos[id] = false; } } public Testowa(id) { if(cos[id]) { cos[id] = true; pev(id, pev_health,200) client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!") } else { client_print(id, print_chat,"heh, Mozesz tego uzyc raz na 4 rundy.") } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 19.09.2010 16:55
Napisano 19.09.2010 17:57
if(cos[id]) { cos[id] = true;Gdzie logika ?
Napisano 19.09.2010 18:04
public Testowa(id)
{
cos[id] = true;
if(cos[id])
{
set_pev(id, pev_health,200.0)
client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!")
}
else
{
client_print(id, print_chat,"heh, Mozesz tego uzyc raz na 4 rundy.")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 19.09.2010 18:16
Napisano 19.09.2010 18:47
public Testowa(id)
{
cos[id] = true;
if(cos[id])
{
set_pev(id, pev_health,200.0)
client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!")
}
else
{
client_print(id, print_chat,"heh, Mozesz tego uzyc raz na 4 rundy.")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Testowa(id)
{
set_pev(id, pev_health,200.0)
client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 19.09.2010 18:53
cos[id] = true;
if(cos[id])
Użytkownik Change edytował ten post 19.09.2010 18:58
Napisano 19.09.2010 19:37
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new bool:cos[33]; new rundy; public plugin_init() { register_plugin("Test", "1337", "[H]ARDBO[T] nuub") register_logevent("Restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /test", "Testowa") } public Restart()rundy = 0; public NowaRunda()if(++rundy == 4)for(new i;i<33;i++)cos[i]=false; public Testowa(id) { if(!cos[id]) { cos[id] = true; set_pev(id, pev_health,200.0) client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!") } else client_print(id, print_chat,"heh, Mozesz tego uzyc raz na 4 rundy.") return PLUGIN_CONTINUE }
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new cos[33]; public plugin_init() { register_plugin("Test", "1337", "[H]ARDNOO[B]") register_logevent("Restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /test", "Testowa") } public Restart()for(new i;i<33;i++)if(cos[i])cos[i]=0; public NowaRunda()for(new i;i<33;i++)if(cos[i])cos[i]--; public Testowa(id) { if(!cos[id]) { cos[id] = 4; set_pev(id, pev_health,200.0) client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP! Nastepny raz mozesz uzyc za 4 rundy!") } else client_print(id, print_chat,"Komende bedziesz mogl uzyc za %d rund", cos[id]) return PLUGIN_CONTINUE }ale to juz powinno dzialac dobrze
Użytkownik kyku edytował ten post 19.09.2010 19:39
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych