Jak sprawić żeby po trafieniu - szybkość gracza trafionego zmniejszała się o X na Y czasu, oraz tutaj już bardziej skomplikowane - dodać na ten czas efekt kolorków - jak u maga w diablo modzie.
Najlepiej byłoby na przykładzie.
Dzięki z góry.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Po trafieniu efekty
Temat rozp.
Change
, 18.09.2010 13:16
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 18.09.2010 13:16
#2
Napisano 22.09.2010 02:26
Jestem na bani trochę, więc sprawdź czy działa
#include <amxmodx>
#include <fun>
//SLOW_SPEED (must be float/musisz podać w ułamku, np. jak będzie to 2 to musisz tu wpisać 2.0)to prędkość, a raczej ułamek przez który przemnożona normalna prędkość będzie naszą wyjściową, czyli np. 0.5 będzie o połowę wolniejszy
#define SLOW_SPEED 0.7
#define TASK_ID 9245
new wolniejszy[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Spowalniacz","0.1","grankee")
register_cvar("czas_spowolnienia","2")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(is_user_alive(victim))
spowolnij(victim)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public spowolnij(id)
{
if(task_exists(TASK_ID+id))
change_task(TASK_ID+id,get_cvar_float("czas_spowolnienia"))
else
{
set_task(get_cvar_float("czas_spowolnienia"),"przywroc",TASK_ID+id)
set_user_maxspeed(id,SLOW_SPEED)
}
wolniejszy[id]=1
return 0
}
public przywroc(taskid)
{
taskid-=TASK_ID
wolniejszy[taskid]=0
set_user_maxspeed(taskid)
return 0
}
public CurWeapon(id) wolniejszy[id]?set_user_maxspeed(id,SLOW_SPEED):set_user_maxspeed(id)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych