Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Po trafieniu efekty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 18.09.2010 13:16

Jak sprawić żeby po trafieniu - szybkość gracza trafionego zmniejszała się o X na Y czasu, oraz tutaj już bardziej skomplikowane - dodać na ten czas efekt kolorków - jak u maga w diablo modzie.
Najlepiej byłoby na przykładzie.
Dzięki z góry.
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.09.2010 02:26

Jestem na bani trochę, więc sprawdź czy działa :D
#include <amxmodx>
#include <fun>
//SLOW_SPEED (must be float/musisz podać w ułamku, np. jak będzie to 2 to musisz tu wpisać 2.0)to prędkość, a raczej ułamek przez który przemnożona normalna prędkość będzie naszą wyjściową, czyli np. 0.5 będzie o połowę wolniejszy
#define SLOW_SPEED 0.7
#define TASK_ID 9245
new wolniejszy[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Spowalniacz","0.1","grankee")
register_cvar("czas_spowolnienia","2")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(is_user_alive(victim))
spowolnij(victim)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public spowolnij(id)
{
if(task_exists(TASK_ID+id))
change_task(TASK_ID+id,get_cvar_float("czas_spowolnienia"))
else
{
set_task(get_cvar_float("czas_spowolnienia"),"przywroc",TASK_ID+id)
set_user_maxspeed(id,SLOW_SPEED)
}
wolniejszy[id]=1
return 0
}
public przywroc(taskid)
{
taskid-=TASK_ID
wolniejszy[taskid]=0
set_user_maxspeed(taskid)
return 0
}
public CurWeapon(id) wolniejszy[id]?set_user_maxspeed(id,SLOW_SPEED):set_user_maxspeed(id)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych