proszę was o przerobienie poniższego kodu tak by natychmiastowo zabijało gracza ale tylko z przeciwnej drużyny.
Należy chyba również zmienić sposób zabijania gracza, ponieważ tym nie pokazuje wiadomości zabicia.
public ACT_explodebomb(posistion) { new location[3] new Float:Vec[3] IVecFVec(location, Vec) entity_get_vector(bombs[posistion], EV_VEC_origin, Vec) FVecIVec(Vec, location) location[2] = location[2] + 20 CRT_explosion(location, SpriteExplosion, 60, 10, 0) REM_bomb(posistion) new players[32] new playercount get_players(players,playercount,"a") for (new m=0; m<playercount; m++) { new playerlocation[3] new resultdistance get_user_origin(players[m], playerlocation) resultdistance = get_distance(playerlocation,location) if(resultdistance < 250) { fakedamage(players[m],"Air Raid",1000.0,DMG_BURN) } } }
Z góry bardzo dziękuję,
pozdrawiam.