Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Pytania;)


  • This topic is locked This topic is locked
9 replies to this topic

#1 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 13
    Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Posted 14.09.2010 19:09

Witam mam problem ...:

1. Gdy wpiszemy /klasa wyswietla sie menu i wybieramy 2 strone i np. wbijemy pierwsza klasa 6lvl to mamy pokazane na drugiej klasie 6lvl... (tylko wizualny blad, takto exp sie zapisuje normalnie)

2. Gdy robie menu 1. Ludzie 2. Potwory 3. Premium to wyswietla sie po wpisaniu klasa ale gdy wybierzemy np. Ludzie to nic sie nie dzieje...

3. Jak zrobic player_b_dagon na noz+e ktory zadaje 100dmg co 10 sekund, SILA i INT nie zwieksza dmg ani ni ezmniejsza czasu

4.Jak zrobic aby rzadziej wypadal dany item?

5. Jak przerobic ten kod aby dzialal na 2 klasy o roznym czasie i innej wartosci:

register_think("HealBot", "HealBotThink");
        CreateHealBot();


Spoiler


6. Jak zrobic item anty meekstone / he bo gdy robie tak jak deLL chyba napisal gdzies w swoim temacie to meekstone i HE nie zabija ... ale wszystkich nawet tych ktorzy nie maja itemku

Kazdy post bedzie nagrodzony.

Edited by Weed, 26.09.2010 08:42.

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:3,049
Offline

Posted 14.09.2010 19:31

potrzeba includa #include <engine> ale diablo juz go ma :)

if(player_class[id] == Tyreal)
{
if (get_user_button(id) == IN_USE)
{
moc_tayler(id)
}
}

a co z tym idzie popraw błędy w wyświetlaniu.

nie pisze się
hudmsg(id,2.0,"Twoje smok zadal %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)

tylko
hudmsg(id,2.0,"Twoj smok zadal %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)


#3 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 13
    Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Posted 14.09.2010 19:38

Zobacz na 1 post.

Edited by Weed, 17.09.2010 14:16.

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:3,049
Offline

Posted 14.09.2010 20:52

xD trza bylo gadać ze na nóż chcesz :D

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE || player_class[id] == Tyreal)
{
if (get_user_button(id) == IN_USE) moc_tayler(id)
}


#5 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 13
    Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Posted 14.09.2010 21:11

Zobacz na 1 post.

Edited by Weed, 17.09.2010 14:16.

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6,559
    Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 14.09.2010 21:28


if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && player_class[id] == Tyreal)

{

        if (get_user_button(id) & IN_USE) moc_tayler(id)

}

  • +
  • -
  • 1

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

  • Reputacja: 154
    Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 14.09.2010 21:30

Bo wykorzystałeś zmienną i trzeba ją też zastosować a najlepiej zmienic


if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && player_class[id] == Tyreal)
{
if (get_user_button(id) & IN_USE)
{
moc_tayler(id)
player_b_dagon[id] = 1
}
}


Ale pewny nie jestem, po drugie radze zrobić nową zmienną player_b_dagon bo się będzie nakładać.

PEWNY NIE JESTEM!


@EDIT:

Ale chyba można zamiast:

new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20


Dać:

new DagonDamage = player_intelligence[id]*5



@DarkGL

Wzorowałem się na kodzie HardBot'a i tylko Twoją poprawkę zmieniłem a nie zauważyłem tego.

Zmienione.

Edited by Screeaam..., 14.09.2010 21:37.


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6,559
    Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 14.09.2010 21:33

dlaczego używacie || warunek brzmi teraz jeśli ma noż lub ma klase tayler to idź dalej a powinno być jeśli trzyma nóż i ma klase tayler to idź dalej czyli &&
  • +
  • -
  • 1

#9 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 13
    Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Posted 15.09.2010 18:15

Zobacz na 1 post.

Dodano 26 wrzesień 2010 - 08:43:
Refresh

Dodano 26 wrzesień 2010 - 13:04:
punkt 1 juz zrobiony...

Dodano 26 wrzesień 2010 - 21:15:
refresh

Dodano 27 wrzesień 2010 - 19:30:
refresh

Edited by Weed, 26.09.2010 08:43.

  • +
  • -
  • -4

Dołączona grafika


#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

  • Reputacja: 156
    Profesjonalista

  • Postów:7,515
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Posted 27.09.2010 19:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Widocznie nikt ci nie pomoże, a ty ciągłym "odświeżaniem" i nazwą tematu zasłużyłeś na jego zamknięcie.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In