Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytania;)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 14.09.2010 19:09

Witam mam problem ...:

1. Gdy wpiszemy /klasa wyswietla sie menu i wybieramy 2 strone i np. wbijemy pierwsza klasa 6lvl to mamy pokazane na drugiej klasie 6lvl... (tylko wizualny blad, takto exp sie zapisuje normalnie)

2. Gdy robie menu 1. Ludzie 2. Potwory 3. Premium to wyswietla sie po wpisaniu klasa ale gdy wybierzemy np. Ludzie to nic sie nie dzieje...

3. Jak zrobic player_b_dagon na noz+e ktory zadaje 100dmg co 10 sekund, SILA i INT nie zwieksza dmg ani ni ezmniejsza czasu

4.Jak zrobic aby rzadziej wypadal dany item?

5. Jak przerobic ten kod aby dzialal na 2 klasy o roznym czasie i innej wartosci:

register_think("HealBot", "HealBotThink");
        CreateHealBot();


Spoiler


6. Jak zrobic item anty meekstone / he bo gdy robie tak jak deLL chyba napisal gdzies w swoim temacie to meekstone i HE nie zabija ... ale wszystkich nawet tych ktorzy nie maja itemku

Kazdy post bedzie nagrodzony.

Użytkownik Weed edytował ten post 26.09.2010 08:42

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 14.09.2010 19:31

potrzeba includa #include <engine> ale diablo juz go ma :)

if(player_class[id] == Tyreal)
{
if (get_user_button(id) == IN_USE)
{
moc_tayler(id)
}
}

a co z tym idzie popraw błędy w wyświetlaniu.

nie pisze się
hudmsg(id,2.0,"Twoje smok zadal %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)

tylko
hudmsg(id,2.0,"Twoj smok zadal %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)


#3 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 14.09.2010 19:38

Zobacz na 1 post.

Użytkownik Weed edytował ten post 17.09.2010 14:16

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 14.09.2010 20:52

xD trza bylo gadać ze na nóż chcesz :D

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE || player_class[id] == Tyreal)
{
if (get_user_button(id) == IN_USE) moc_tayler(id)
}


#5 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 14.09.2010 21:11

Zobacz na 1 post.

Użytkownik Weed edytował ten post 17.09.2010 14:16

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2010 21:28


if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && player_class[id] == Tyreal)

{

        if (get_user_button(id) & IN_USE) moc_tayler(id)

}

  • +
  • -
  • 1

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.09.2010 21:30

Bo wykorzystałeś zmienną i trzeba ją też zastosować a najlepiej zmienic


if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && player_class[id] == Tyreal)
{
if (get_user_button(id) & IN_USE)
{
moc_tayler(id)
player_b_dagon[id] = 1
}
}


Ale pewny nie jestem, po drugie radze zrobić nową zmienną player_b_dagon bo się będzie nakładać.

PEWNY NIE JESTEM!


@EDIT:

Ale chyba można zamiast:

new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20


Dać:

new DagonDamage = player_intelligence[id]*5



@DarkGL

Wzorowałem się na kodzie HardBot'a i tylko Twoją poprawkę zmieniłem a nie zauważyłem tego.

Zmienione.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 14.09.2010 21:37


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2010 21:33

dlaczego używacie || warunek brzmi teraz jeśli ma noż lub ma klase tayler to idź dalej a powinno być jeśli trzyma nóż i ma klase tayler to idź dalej czyli &&
  • +
  • -
  • 1

#9 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 15.09.2010 18:15

Zobacz na 1 post.

Dodano 26 wrzesień 2010 - 08:43:
Refresh

Dodano 26 wrzesień 2010 - 13:04:
punkt 1 juz zrobiony...

Dodano 26 wrzesień 2010 - 21:15:
refresh

Dodano 27 wrzesień 2010 - 19:30:
refresh

Użytkownik Weed edytował ten post 26.09.2010 08:43

  • +
  • -
  • -4

Dołączona grafika


#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 469
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 27.09.2010 19:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Widocznie nikt ci nie pomoże, a ty ciągłym "odświeżaniem" i nazwą tematu zasłużyłeś na jego zamknięcie.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych