Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] XP za Demage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scoti

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.09.2010 16:28

Witam. Mam taki problem z CoD Modem. Gdy strzelam przeciwnika dodaje mi xp. Jak to wyłączyć? Dam +.
  • +
  • -
  • 0

#2 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.09.2010 17:11

Daj *.sma!!

#3 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 14.09.2010 19:03

Nie jestem pewna ale powinno dzialac
Szukasz

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zamieniasz na

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>x)
{
damage-=x;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

x = ilosc dmg jeśli nic to chyba 0 :D

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 14.09.2010 21:07

@UP bad : P

public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        new damage = read_data(2);
        if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
                Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
        SprawdzPoziom(attacker);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 15.09.2010 15:20

Prawie niczym sie nie ruzni bocie :D

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.09.2010 17:00

public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        new damage = read_data(2);
        if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
                Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
        
        if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
        {
                while(damage>x)
                {
                        damage-=x;
                        doswiadczenie_gracza[attacker]++;
                }
        }
        SprawdzPoziom(attacker);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
-->
public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        new damage = read_data(2);
        if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
                Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
        SprawdzPoziom(attacker);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
No wiesz ja jakoś widzę 'rużnicę'. I autor tematu nie chciał, że za więcej dmg ma się dostawać EXP tylko to wyłączyć : P

Można jeszcze z tej funkcji usunąć: SprawdzPoziom(attacker);, bo po co ma sprawdzać skoro nic nie dodało ;d

Użytkownik camilost edytował ten post 15.09.2010 17:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych