Witam
Potrzebuję tak :
1. Takie coś jak na Deathrunie - duch , ze jak wejdę w gracza to przechodzę przez niego .
2. Po minucie pojawia się vot na początku mapy jaki czas mapy ma być
3. Kick za duży ping
Dzięki , pozdrawiam .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
pare plugisiów
Temat rozp.
laku
, 11.09.2010 00:30
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.09.2010 00:30
#3
Napisano 11.09.2010 10:53
1. Nie , mi chodzi o pluga na ducha , nie chcę całej modyfikacji
2. jest
3. jest
1. jeszcze
+ dla ciebie
ref
2. jest
3. jest
1. jeszcze
+ dla ciebie
ref
#4
Napisano 11.09.2010 10:55
#include <amxmodx> //#include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Semiclip" #define VERSION "1.31" #define AUTHOR "skyjur" new bool:plrSolid[33] new bool:plrRestore[33] //new plrTeam[33] new maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink") register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink") register_forward(FM_AddToFullPack, "AddToFullPack", 1) maxplayers = get_maxplayers() } public AddToFullPack(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(player) { if(plrSolid[host] && plrSolid[ent]/* && plrTeam[host] == plrTeam[ent]*/) { set_es(es, ES_Solid, SOLID_NOT) set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha) set_es(es, ES_RenderAmt, 130) } } } FirstThink() { for(new i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(!is_user_alive(i)) { plrSolid[i] = false continue } // plrTeam[i] = get_user_team(i) plrSolid[i] = pev(i, pev_solid) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false } } public preThink(id) { static i, LastThink if(LastThink > id) { FirstThink() } LastThink = id if(!plrSolid[id]) return for(i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(!plrSolid[i] || id == i) continue // if(plrTeam[i] == plrTeam[id]) // { set_pev(i, pev_solid, SOLID_NOT) plrRestore[i] = true // } } } public postThink(id) { static i static Float:gravity for(i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(plrRestore[i]) { pev(i, pev_gravity, gravity ) set_pev(i, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX) set_pev(i, pev_gravity, gravity ) plrRestore[i] = false } } }
#6
Napisano 11.09.2010 13:49
#7
Napisano 12.09.2010 14:25
dmnq
Jest , działa dziękuje
do zamknięcia
Jest , działa dziękuje
do zamknięcia
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych