Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] Przepisywanie itemów "natychmiastowo-zabijających"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TypeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 10.09.2010 18:07

Witam, mam pytanie dotyczące itemów takich jak AWP Sniper, Tajemnica generała czy Nóz komandosa.

Jak musi wyglądać skrypt aby dana klasa posiadała Natychmiastowe Zabicie z AWP albo Granatu? Chodzi mi o przepisanie itemku a nie dropienie go. Da się takie coś zrobić?

Załączam .sma Będę nagradzał +

PS: Może będziecie w stanie mi pomóc w problemie w tym temacie: [COD]Boty

Załączone pliki


Użytkownik TypeR edytował ten post 10.09.2010 18:08

  • +
  • -
  • 0

#2 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.09.2010 09:39

Ma to wyglądać tak jeżeli chcesz dodać do klasy np. 1/5 z deagla

	if(weapon == CSW_DEAGLE) // zamiast deagle wpisujemy swoją broń
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == SWAT && random(5) == 1)) // to będzie np. 1/5 z DEAGLA
			damage = float(health);
	}

Znalazłem też takie coś:

	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
		damage=float(health);

Nie za dobrze się na tym znam, ale wnioskuje po tym , że

      jeżeli broń to AWP a gracz ma przedmiot awp sniper
       to obrazenia = zycie 

Może ci to jakoś pomoże.
  • +
  • -
  • 1

#3 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 11.09.2010 09:45

Przetestuje to, leci +
  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.09.2010 11:03

if(weapon == CSW_DEAGLE)
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA ) //Wtedy zabije od razu z deagla
			damage = float(health);
	}

Tyle wystarczy by TWOJA_KLASA Miala 1/1 z dgl

Zeby osiagnac taki efekt trzeba usunac
&& random(5) == 1)
I troche wczesniej
(
Zeby nawiasow bylo 1.

Tylko, nie wiem czy ten podwojny nawias musi byc czy mozna go usunac ale zaraz to Sprawdze :o

Użytkownik Pawex edytował ten post 11.09.2010 17:31

  • +
  • -
  • 1

#5 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 11.09.2010 13:07

Plusy lecą dla obu z was. Przetestuje potem. na razie muszę się uporać z bugiem.
  • +
  • -
  • 0

#6 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 12.09.2010 12:44

Jaki to bug?? Chętnie ci pomogę

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.09.2010 14:32

Jest link w 1 poscie ...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych