if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(klasa_gracza[idattacker] == Terminator) damage = float(health); } if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze) damage = float(health); }
10 wrzesień 2010 - 17:36:
??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.09.2010 15:53
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(klasa_gracza[idattacker] == Terminator) damage = float(health); } if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze) damage = float(health); }
Napisano 10.09.2010 18:35
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Terminator )) damage = float(health); } if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze )) damage = float(health); }
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych