Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niewidzialnosc i Gravitacja nie dziala :/ Diablo modPOMOCY


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.09.2010 16:24

Witam mam problem zrobilem 2x nowa klase. [dzialaja] ale moc na nich nie dziala
gravitacja dodalem tak : (i tutaj skok postaci "diablo" dziala ale ninja straciła swoj skok.
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Skrytobojca)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
		else if(player_class[id] == Diablo)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}


tutaj niewidzialnosc:(tutaj dziala niewidzlaonsc na ninji ale nie dziala na postaci "zjawa"
public set_renderchange(id)
{
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
	{	
		if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
		{
			new render=255
			
			if (player_class[id] == Skrytobojca || player_class[id] == Zjawa)
			{ 
                    new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] 
                    render = 8 
            } 
            else if (player_class[id] == Zjawa) 
            { 
                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] 
                render = 100 
			}
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}


proszę o poprawienie błędów z góry dziekuje !
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 08.09.2010 16:37

else if(player_class[id] == Diablo)

usuń else

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Skrytobojca || player_class[id] == Zjawa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}

tak chyba powinno być, nie znam się na diablo za bardzo ;P

Użytkownik Frajer edytował ten post 08.09.2010 16:40

  • +
  • -
  • 0

#3 Dangerous.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.09.2010 16:57

po twoim kodzie widze ze moze to dzialac ale na pewno ninja i Zjawa bedą miały tą samą niewidzialnosc a ja chce ze ninja do 8 niewidzialnosc a Zjawa do 100 :)

a jesli chodzi o usun Else to tez nie dziala bo tak mialem wczesniej

ale jednak zrobilem tak jak ty i sie nie kompiluje


Czekam na opinie innych ! POMOCY !

08 wrzesień 2010 - 18:28:
refresh proszę o pomoc !

Użytkownik Dangerous. edytował ten post 08.09.2010 17:01

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.09.2010 18:50

Jeżeli tak to czemu robisz żeby oby dwie klasy działały tak samo ?
Ninja-x
Zjawa-y
A tu masz Zjawa i Ninja X...
  • +
  • -
  • 1

#5 Dangerous.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 09.09.2010 12:19

wyszstko z KariiO zrobione macie +

mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych