SORKA ZA ZŁY DZIAŁ, PROSZĘ PRZENIEŚĆ, PORĄBAŁO MI SIĘ ;/
Witam, znalazłem w kodzie takie cóś
public msgRoundEnd(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
{
static Message[192]
get_msg_arg_string(2, Message, 191)
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.40, 0, 6.0, 6.0, 0.1, 0.2, 1)
if(equal(Message, "#Game_bomb_drop"))
return PLUGIN_HANDLED
if (equal(Message, "#Terrorists_Win"))
{
show_hudmessage(0, "Zombies Win!")
set_msg_arg_string(2, "")
switch (random_num(1, 4))
{
case 1: client_cmd(0, "spk ambience/the_horror1.wav")
case 2: client_cmd(0, "spk ambience/the_horror2.wav")
case 3: client_cmd(0, "spk ambience/the_horror3.wav")
case 4: client_cmd(0, "spk ambience/the_horror4.wav")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
else if (equal(Message, "#Target_Saved") || equal(Message, "#CTs_Win"))
{
show_hudmessage(0, "Builders Win!")
set_msg_arg_string(2, "")
switch (random_num(1, 3))
{
case 1: client_cmd(0, "spk barney/ba_another.wav")
case 2: client_cmd(0, "spk barney/ba_firepl.wav")
case 3: client_cmd(0, "spk barney/ba_seethat.wav")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
no i są jakieś muzyczki, lecz ja nie widzę ich w paczce na forum, więc się pytam, skąd mam je wziąć ??
czy może to są jakieś pliczki które są na start
Użytkownik Frajer edytował ten post 06.09.2010 19:30