Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem Z Bronią Na Start


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 31.08.2010 15:14

Siemka, dziś chciałem dodać klasie deagla na start i działało, potem chciałem dodac drugiej klasie broń i nie działało to i to.

Tutaj Kod Z public RoundStart

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Grinswold) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i]==Sniper) give_item(i,"weapon_deagle")
give_item(i,"weapon_awp")
give_item(i,"ammo_338magnum")
give_item(i,"ammo_338magnum")
give_item(i,"ammo_338magnum")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")

if(player_class[i]==Komandos) give_item(i,"weapon_deagle")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=10+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 31.08.2010 15:18

a nie powinno być przypadkiem

 if(player_class[i]==Sniper) {
give_item(i,"weapon_deagle")
give_item(i,"weapon_awp")
give_item(i,"ammo_338magnum")
give_item(i,"ammo_338magnum")
give_item(i,"ammo_338magnum")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
}
if(player_class[i]==Komandos) {
give_item(i,"weapon_deagle")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
}

  • +
  • -
  • 1

#3 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 31.08.2010 15:53

Już sprawdzam jak będzie dzialać to +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych