Witam. Mam pytanie. Zmieniam sobie CoD'a, i mam pytanie. Jak ustawić dla wybranej klasy to, że może wykonać podwójny skok.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podwójny skok na CoD
Temat rozp.
Sevcio
, 28.08.2010 14:30
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.08.2010 14:30
#2
Napisano 28.08.2010 15:04
Szukasz
public CmdStart(id, uc_handle)i znajdujesz takie cos
else if(flags & FL_ONGROUND) { ilosc_skokow_gracza[id] = 0; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++; } }Jesli chcesz dodac jakas klase z podwojnym skokiem dopisujesz do if(klasa_gracza[id] == Rambo) :
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] = NazwaKlasy) ilosc_skokow_gracza[id]++;powinno dzialac.
Zapraszam na serwer, rozwija się powolutku
#3
Napisano 28.08.2010 15:37
Sprawdze to. Plusik.
28 sierpień 2010 - 15:38:
Nie idzie tego skompilowac.;/
28 sierpień 2010 - 15:38:
Nie idzie tego skompilowac.;/
To co piszę się nie liczy...
#4
Napisano 28.08.2010 15:44
u góry musisz jeszcze dopisać tutaj:
Ta linijka jest w cmdstart nad:
Czyli to co powiedział Kamil i to co teraz Ci powiedziałem.
Całość wygląda tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 ||klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA
Ta linijka jest w cmdstart nad:
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
Czyli to co powiedział Kamil i to co teraz Ci powiedziałem.
Całość wygląda tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
Użytkownik sebuli edytował ten post 28.08.2010 15:48
#5
Napisano 28.08.2010 15:50
Skompilowałem . Potem sprawdze czy działa . Leci PLusik
To co piszę się nie liczy...
#6
Napisano 30.08.2010 11:16
Rzeczywiscie o tym zapomnialem dz ze mnie poprawiles.
Zapraszam na serwer, rozwija się powolutku
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych