Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prośba o małe przerobienie

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 22.08.2010 17:07

Siema.

Czy jest osoba która potrafi mi przerobić plugin? Szczegóły pod kodem.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "set spectate"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven & alliedmodders"

new oldSpecTeam[33];

// get/set mapzone bits
#define CS_GET_USER_MAPZONES(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define CS_SET_USER_MAPZONES(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET, %2, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define DELAY 0.3 
#define TOTAL 0
#define DROPED 1
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /spec", "setSpectate");// usadzanie na spekta
}
public setSpectate(id)
{    
    new team;
    team = get_pdata_int(id, 114, 5);
    switch(team)
    {
        case 1:
        {
            oldSpecTeam[id] = 1;
            cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
            if(is_user_alive(id))
                user_kill(id);
        }
        case 2:
        {
            oldSpecTeam[id] = 2;
            cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
            if(is_user_alive(id))
                user_kill(id);
        }
        case 3:
        {
            switch(oldSpecTeam[id])
            {
                case 1:
                {
                    cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR);
                    set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
                }
                default:
            {
                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_GIGN);
                set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
            }
        }
    }
    default: return FMRES_IGNORED;
}

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public task_afterSpecChange(id)
{
//log_amx("AT: task_afterSpecChange");

dllfunc(DLLFunc_Spawn, id);
}

Plugin działa tak, że po wpisaniu /spec przenosi na specta, jak wpiszemy jeszcze raz do CT. Ludzie używają tego jako takjakby "reconect" i wpisują po padnięciu 2 razy /spec i ożywia ich. Czy można zrobić tak, że po wpisaniu /spec przenosi normalnie do specta, a po wpisaniu znów /spec przenosi CT ale jako nieżywego i tak, żeby nie ożywiał.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 22.08.2010 17:50

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "set spectate"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven & alliedmodders"

new oldSpecTeam[33];

#define CS_GET_USER_MAPZONES(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define CS_SET_USER_MAPZONES(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET, %2, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define DELAY 0.3
#define TOTAL 0
#define DROPED 1
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /spec", "setSpectate");// usadzanie na spekta
}
public setSpectate(id)
{
new team;
team = get_pdata_int(id, 114, 5);
switch(team)
{
case 1:
{
oldSpecTeam[id] = 1;
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
if(is_user_alive(id)) user_kill(id);
}
case 2:
{
oldSpecTeam[id] = 2;
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
if(is_user_alive(id)) user_kill(id);
}
case 3:
{
switch(oldSpecTeam[id])
{
case 1:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR);
}
default:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_GIGN);
}
}
}
default: return FMRES_IGNORED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#3 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 22.08.2010 21:16

No to śmiga ^^ Reput, dzięki.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych