Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cl_righthand 0Dam +:) Drobna przeróbka:)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 20.08.2010 10:07

Witam, dałby radę ktoś przerobić ten plugin na taki żeby wymuszał cl_righthand "0"? Lub napisać nowy?:P

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new cvar

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
cvar = register_cvar("amx_interp_forever", "1")
}

public interp()
{
if(!get_pcvar_num(cvar))
return

new players[32],count
get_players(players,count)

for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"cl_updaterate 101; wait; wait; ex_interp 0.01")
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.08.2010 10:22

console_cmd(i, "cl_righthand 0");

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2010 10:23


#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Sn!ff3r"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")

}



public interp()

{

	client_cmd(0,"cl_righthand 0")

}

  • +
  • -
  • 1

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 20.08.2010 10:32

#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_plugin("Interp 0.01 Forever", "1.0", "Sn!ff3r")
set_task(20.0, "interp", 0, _, _, "b");
}
public interp() client_cmd(0,"cl_righthand 0")


Tak już będzie na 100% pewien że sobie nie zmieni :D

EDYTOWANE

Użytkownik hardbot edytował ten post 20.08.2010 16:02


#5 NiRVAnA

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 20.08.2010 10:43

Dzięki + lecą:)
  • +
  • -
  • 0

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 20.08.2010 14:35

na "pluginie" hardbota bedzie ciagle wywalalo graczy "cos tam overflow" czyli za duzo danych gracze beda dostawali.
co 0.1 sekundy wysyla do gracza ta komende a to "lekkie" przegięcie ;-)

Użytkownik kyku edytował ten post 20.08.2010 14:35

  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 20.08.2010 16:02

Jak coś edytowane, lecz autor tematu może sobie sam dodać też co ile ma się ustawiać ta komenda :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych