/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new cvar
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
cvar = register_cvar("amx_interp_forever", "1")
}
public interp()
{
if(!get_pcvar_num(cvar))
return
new players[32],count
get_players(players,count)
for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"cl_updaterate 101; wait; wait; ex_interp 0.01")
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
cl_righthand 0Dam +:) Drobna przeróbka:)
Temat rozp.
NiRVAnA
, 20.08.2010 10:07
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.08.2010 10:07
Witam, dałby radę ktoś przerobić ten plugin na taki żeby wymuszał cl_righthand "0"? Lub napisać nowy?
#2
Napisano 20.08.2010 10:22
console_cmd(i, "cl_righthand 0");
#3
Napisano 20.08.2010 10:23
#include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp 0.01 Forever" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0") } public interp() { client_cmd(0,"cl_righthand 0") }
#4
Napisano 20.08.2010 10:32
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("Interp 0.01 Forever", "1.0", "Sn!ff3r")
set_task(20.0, "interp", 0, _, _, "b");
}
public interp() client_cmd(0,"cl_righthand 0")
Tak już będzie na 100% pewien że sobie nie zmieni
EDYTOWANE
Użytkownik hardbot edytował ten post 20.08.2010 16:02
#5
Napisano 20.08.2010 10:43
Dzięki + lecą
#6
Napisano 20.08.2010 14:35
na "pluginie" hardbota bedzie ciagle wywalalo graczy "cos tam overflow" czyli za duzo danych gracze beda dostawali.
co 0.1 sekundy wysyla do gracza ta komende a to "lekkie" przegięcie ;-)
co 0.1 sekundy wysyla do gracza ta komende a to "lekkie" przegięcie ;-)
Użytkownik kyku edytował ten post 20.08.2010 14:35
#7
Napisano 20.08.2010 16:02
Jak coś edytowane, lecz autor tematu może sobie sam dodać też co ile ma się ustawiać ta komenda
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych