Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Klasa z Auto BH?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 19.08.2010 21:08

Witam , jak zrobić Klasę z Auto BH?? z góry dzięki
Za pomoc +

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 19.08.2010 21:21

Nie wiem jak jest w codzie itp bo nie przerabialem go ale moze wzoruj sie na tym
Jak zrobic klase z auto bunny hopem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jesli zle to przepraszam :&
  • +
  • -
  • 0

#3 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 19.08.2010 22:13

0nYk3, nie ta bajka chyba:P. Podłączam się pod prośbę :)
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 03:30

Można się na tamtym wzorować : > Tylko trzeba wiedzieć przy jakiej funkcji jest //Before freeze_ended check w DbM.

Dzisiaj sprawdzę jak wygląda to w diablo ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 20.08.2010 07:03

Ja tego diablo nie ogarniam:). Jak możesz i będziesz miał czasu to proszę o instrukcję :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 20.08.2010 11:12

Ja też :]

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 17:11

Dodajemy na sam koniec:

public client_PreThink(id) {
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == NowaKlasa) {
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)

Sprawdźta ; P
  • +
  • -
  • 2

#8 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 20.08.2010 20:44

A jeśli bym chciał dodać jakiś item aby miał Auto BH

To jak mniej więcej musze zamienić

Czy tak:

public client_PreThink(id) {
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) {
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Gdzie za XX wstawiam nr itemu
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 21:31

Tak zadziała, a jeśli chcesz item i klasę:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == XXX)) {
; P A działa ogólnie? : P
  • +
  • -
  • 0

#10 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 21.08.2010 08:31

Jeszcze nie sprawdzałem , nie mam teraz zbytnio czasu , ale dzisiaj spróbuje przetestować :>

21 sierpień 2010 - 14:37:
Z tego co mi gracze mówili to działa , sam niestety nie miałem okazji sprawdzić.

Użytkownik Night90 edytował ten post 21.08.2010 14:41

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych