Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podwójny Skok


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 16.08.2010 10:44

Witam, mam problem zrobiłem nową klasę do CodMod'a wszystko działa, git majonez, ale nie wiem jak dodać podwójny skok, tak jak u klasy Rambo mógłby ktoś pomóc?
Nie chcę wrzucać .sma więc jeśli ktoś wie jak to zrobić niech pisze pod tematem lub Gadu; 13456162 :). Za pomoc +Reputacja:)
  • +
  • -
  • 0

#2 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 10:58

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

i w zaznaczone miejsce dajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)

radził bym też dodać w

public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, BLUE, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
.
.
.
}
}

dodać to tego switcha

case 11:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


Użytkownik sokojoko edytował ten post 16.08.2010 11:00

  • +
  • -
  • 3

#3 NiRVAnA

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 16.08.2010 10:59

Ok, dzięki za szybką odpowiedź, zobaczę czy działa, i tak jak obiecałem + będzie.

16 sierpień 2010 - 12:42:
Dzięki wszystko ładnie działa:) + Leci:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych