Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Widok trzeciej osoby (Zza pleców)Third Person, 3rd


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.08.2010 14:51

Szukam pluginu z opcją widoku zza pleców (tzw. Widok trzeciej osoby - Third Person)
Wszystkie jakie znalazłem model pleców robią na przeźroczysty ;/
A potrzebuję takiego co pokazuje wraz z ustawionym renderingiem (Aby sprawdzic pluginy) ; p
  • +
  • -
  • 1

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 09.08.2010 22:30

Gdy bawiłem się z skryptem Spadochron to udało mi się zrobić taki efekt ale plik poszedł do kosza :] Postaram się przywrócić to i ci podeśle :}

#3 Marco_soccer

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawicz
Offline

Napisano 10.08.2010 10:24

ViewMode v2 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X chodziło o to?:)

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 10.08.2010 11:09

Przeczytaj pierwszy post i pomyśl. Chyba potrafię użyć szukaj i coś napisałem? -,-

13 sierpień 2010 - 23:14:
I jak hardbot? ; ]
  • +
  • -
  • 1

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2010 07:40

można to zrobić na około i wykonać to na hamsandwich Ham_EyePostion albo też spróbować dodać taką linijkę do pluginu vievmode

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha,255);

po tym jak ustawia on za pleców ale na samym końcu już po set_view(id,CAMERA_3RDPERSON)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 14.08.2010 07:41

  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 14.08.2010 16:49

Rendering ustawiać nie chce bo plugin, ma mieć taką opcję że widzę np. jak mam klasę ninja to taką samą przeźroczystość ^^
Tylko żeby było od tyłu, sprawdzę ten set_view ; p
  • +
  • -
  • 1

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2010 17:18

set_viev jest standardowo w pluginie viev mode on się na nim opiera ;F
  • +
  • -
  • 0

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 14.08.2010 17:41

Hmm... dziwne bo właśnie tak mam w jednym i jakimś cudem każda klasa jest tak samo przeźroczysta ^^
  • +
  • -
  • 0

#9 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 14.08.2010 18:42

Zobacz to:

Spoiler

lub
Spoiler

Użytkownik hardbot edytował ten post 14.08.2010 18:44


#10 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 14.08.2010 19:18

Właśnie nie ma zmieniać renderingu, mam ninje i rendering mu zmieni to co wtedy? -,- W tym problem ^^
Albo klasę z 125 renderu i chce zobaczyc jak to wyglada ;P
  • +
  • -
  • 0

#11 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 14.08.2010 20:02

o_O to wtedy ustawiasz reading dla nini 1 i dla tej klasy ile trzeba

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 14.08.2010 23:08

Dobra, tyle to i ja wiem, ale żeby w tym pluginie można było zlookać jak się aktualnie wygląda. A nie mam w klasie nie rendering i mam przeźroczyste.
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2010 08:29

ludzie jak pisałem set_view samo zmienai rendering trzeba albo użyć Ham_EyePosition albo utworzyć enta za graczem dać mu attach_viev i movetype_follow no i aim na pozycję gracza ale ja nie mam czasu
  • +
  • -
  • 0

#14 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.08.2010 10:31

//By OneEyed edited by Arkshine reedited by Ortega
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

new const g_sCam[] = "PlayerCamera";

public plugin_init( ) {
register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "SpawnEPlayer", 0 );
}

public SpawnEPlayer( player ) {
Create_PlayerCamera( player );
}

Create_PlayerCamera( id ) {
new iEnt; static const szClassname[] = "classname";
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, szClassname, g_sCam ) ) != 0 )
{
if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
{
engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
return;
}
}

static const szInfo_target[] = "info_target";
iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, szInfo_target ) )

if( !iEnt )
return;

static const szCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCam );
engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, szCam_model );

set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
set_pev( iEnt, pev_owner, id );

set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );

engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
}

public Think_PlayerCamera( iEnt ) {
static szClassname[32];
pev( iEnt, pev_classname, szClassname, sizeof szClassname - 1 );

if( !equal( szClassname, g_sCam ) )
return FMRES_IGNORED;

static iOwner;
iOwner = pev( iEnt, pev_owner );

if( !is_user_alive( iOwner ) )
return FMRES_IGNORED;

static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3];
pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );

static Float:fVBack[3];
angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );
//odleglosc kamery od postaci
fOrigin[2] += 20.0;

fOrigin[0] += ( -fVBack[0] * 150.0 );
fOrigin[1] += ( -fVBack[1] * 150.0 );
fOrigin[2] += ( -fVBack[2] * 150.0 );

engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin );

set_pev( iEnt, pev_angles, fAngle );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );

return FMRES_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych