Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zmienić max intelgiencji,sily,zreczenosci i zwinność?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xkono

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 08.08.2010 19:50

Witam mam pytanie jak zmienić max inteligencji, sily, zrecznosci i zwinności bo mogę rozdać tylko po 50 w każdą a chcę żeby mozna bylo więcej.

10 sierpień 2010 - 10:13:
@odświeżam

Pomóżcie.
  • +
  • -
  • 0

#2 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.08.2010 10:41

W funkcji
public skill_menu(id, key) 

Znajdź:
		case 0: 
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}

Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
		case 0: 
{
if (player_intelligence[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}


Znajdź:
		case 1: 
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}

Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
		case 1: 
{
if (player_strength[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}


Znajdź:
		case 2: 
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}

Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
		case 2: 
{
if (player_agility[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}


Znajdź:
		case 3: 
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}

Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
		case 3: 
{
if (player_dextery[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}


Całość powinna wyglądać tak:
Spoiler

Użytkownik Morthi edytował ten post 10.08.2010 10:42

  • +
  • -
  • 0

#3 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 10.08.2010 10:41

Zamiast 50 w każdym skillu dajesz liczbę jaką chcesz

public skill_menu(id, key) 
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}


+dodatkowo musisz zastosować się do tego :
http://amxx.pl/59l-p...omu-t23342.html
http://amxx.pl/59l-p...omu-t23552.html

Użytkownik Joke edytował ten post 10.08.2010 10:51

  • +
  • -
  • 0

#4 Xkono

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 10.08.2010 17:13

W jakim pliku to będzie ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.08.2010 17:43

diablo_5.9l.sma
  • +
  • -
  • 0

#6 Xkono

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 10.08.2010 17:57

Zmieniłem i dalej mogę tylko do 50 :|
  • +
  • -
  • 0

#7 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 10.08.2010 19:57

I co pewnie zmieniłeś i nawet nie skompilowałeś ? -.-
  • +
  • -
  • 0

#8 ~Eto~

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Lokalizacja:CS
Offline

Napisano 10.08.2010 20:24

Kompilator sma wpisz w google i masz tam. Przekompiluj bo pewnie wgrywasz tylko sma a amxx jest inne więc...

#9 Xkono

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 11.08.2010 09:44

Po komplikacji nie działaja mi klasy :|
Pomocy

Użytkownik Xkono edytował ten post 11.08.2010 11:00

  • +
  • -
  • 0

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.08.2010 22:27

Kompiluj lokalnie? :F

#11 Xkono

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.08.2010 10:20

Kompiluj lokalnie? :F

Kompiluje lokalnie ale nigdzie nie mam pliku amxx po komplikacji ? ;\
  • +
  • -
  • 0

#12 hajtt?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.08.2010 14:10

Kompiluj lokalnie? :F

Kompiluje lokalnie ale nigdzie nie mam pliku amxx po komplikacji ? ;\


w folderze compiled.
W ogóle dales wiekszy lvl ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych