Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Natychmiastowe zabicie z noża(PPM)
#1
Napisano 31.12.2010 14:18
#2
Napisano 31.12.2010 14:58
if(player_class[id] == Mag && !(get_user_button(id) & IN_ATTACK)) moc_z_noza_1/1[id] = 1Niesprawdzane ;-)
#3
Napisano 31.12.2010 15:09
if(player_class[id] == Mag && (get_user_button(id) & IN_ATTACK2) && on_knife(id))
moc_z_noza_1[id] = 1
Chyba raczej tak. Ale lepiej byłoby zrobić wywołanie od razu do funkcji zabijającej. ;d
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 31.12.2010 15:10
#4
Napisano 31.12.2010 15:22
#5
Napisano 31.12.2010 15:54
#6
Napisano 31.12.2010 16:03
#7
Napisano 31.12.2010 22:06
#8
Napisano 01.01.2011 16:28
#9
Napisano 01.01.2011 17:09
w public client pre_think,ale nie radze,bo te obydwie moce nie dzialaja
Musisz jeszcze zrobić funkcje zabijającą i przypisać ją w Damage. ;F
if(player_class[id] == Mag && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1)
moc_z_noza_1[id] = 1
1/3 z noża, lewy przycisk.
#10
Napisano 01.01.2011 18:21
if(player_class[id] == Mag && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1)
moc_z_noza_1[id] = 1
gdzie to mam wpisac i jak zmienic zeby miala tą moc klasa gdzie to pokolei wpisac i pod czym
#11
Napisano 01.01.2011 19:34
Dodano 01 styczeń 2011 - 19:36:
Goldenx3 to co podałeś,to nie działa,i jaką mam funkcję zabijającą w Damage dać?
bo ja próbowałem coś takiego
if(c_noz[id] == 1 && (get_user_button(id) & IN_ATTACK2))
#12
Napisano 02.01.2011 19:22
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
dbmod_5.sma(530) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(531) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(1699) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(1699) : error 012: invalid function call, not a valid address
dbmod_5.sma(1699) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.sma(1699) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.sma(1699) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.sma(1699) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Done.
oto downloand do sma
Diablomod5.9l
#13
Napisano 02.01.2011 20:13
#14
Napisano 03.01.2011 15:41
załóż osobny temat,to mój temat,proszę o admina o usunięcie postów Aarda,ponieważ nie wypowiada się na temat pytania
No i co z tego? ; x
Funkcję z noża PPM do prethinka + wywołanie tak jak masz player_b_sniper.
#15
Napisano 04.01.2011 17:06
#16
Napisano 04.01.2011 18:34
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)Dodaj pod tym:
if(player_class[id] == TwojKlasa && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1) 1na1knife[id] = 1
random_num(1,3) - 1/3 jeżeli chcesz zmienić np. 1/2 zmieniasz tylko 3 na 2 lub jak tam sobie chcesz...
IN_ATTACK - tylko z lewego przycisku.Jeżeli chcesz z prawego to zamień na to:
IN_ATTACK2TwojKlasa - logiczne.
Szukasz w select_class:
g_haskit[id] = 0Dajesz pod tym:
1na1knife[id] = 0Szukasz:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)Dajesz pod:
magia_i_czary(attacker_id,id,weapon)Na koniec sma:
public magia_i_czary(attacker_id,id,weapon) { if (1na1knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE&& player_class[id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,1na1knife[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife") } return PLUGIN_HANDLED }
#17
Napisano 04.01.2011 21:57
if(player_class[id] == TwojKlasa && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1)
1na1knife[id] = 1
else 1na1knife[id] = 0;
Bo mu to zostanie.
Poza tym, nie jestem pewny, ale zmienna chyba nie może zaczynać się od liczby.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 04.01.2011 21:59
#18
Napisano 06.01.2011 09:22
http://www.speedysha.../dbmod_5.9l.sma daje sma do zobaczenia co zle zrobilem
#19
Napisano 06.01.2011 14:59
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych