Witam,
Posiadam Diablo 5.9l, niestety teraz na serwerze zrobiło się tak, że 95% graczy w obu teamach to ninje... popsuło to całkowicie urok gry aczkolwiek nie chciałbym tej klasy całkowicie blokować tylko nieco osłabić i tutaj pytanie jak mógłbym to zrobić (i gdzie dokładnie), żeby zrobić to dobrze a nie przesadzić.
Oczywiście z góry dziękuje i odwdzięczę się w postaci +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Osłabienie Ninja
Temat rozp.
jakub_s
, 27.12.2010 20:17
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.12.2010 20:17
#2
Napisano 27.12.2010 20:59
mniejsza prędkość? mniejsza widoczność? mniejsze gravity? Co konkretnie chcesz
#3
Napisano 27.12.2010 22:03
Najlepiej abyś pokazał to wszystko co wymieniłeś gdzie się znajduję i jak to zmniejszyć.
#4
Napisano 27.12.2010 22:22
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)to jest szybkość zmieniasz tylko 40.
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13widoczność zmieniasz tylko 13.
player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }tu Ci niestety nie powiem bo trzeba trochę cudować ;D
#5
Napisano 27.12.2010 22:31
player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
Jak chcesz żeby skakała troche niżej to podmień na to:
player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.2)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.25)
else set_user_gravity(id, 0.3)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
2 pierwsze linijki odpowiadają za Archy+Ninje, a trzecia za Ninję bez archów.
#6
Napisano 27.12.2010 22:34
dzięki wielkie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych