#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <regex> // Preprocessor macros (Config) #define KICK_NICK_REASON "Spam in nick!" #define KICK_MSG_REASON "Spam message!" public plugin_init() { register_plugin("Anti-Spam Lite", "1.0.4", "NullWarez") } // Check the nick when connecting public client_connect(id) { if(is_user_admin(id)) return PLUGIN_CONTINUE new g_name[32] get_user_name(id, g_name,31) if(is_invalid(g_name)) { server_cmd("kick #%d Zmien Nazwe!", get_user_userid(id)) return PLUGIN_CONTINUE } set_task(20.0, "showWarning", id) return PLUGIN_CONTINUE } // Checks the message for spam bool:is_invalid(const text[]) { new error[50], num new Regex:regex = regex_match (text, "[a-z0-9-]{3,}\.[a-z]{1,2}(\S)", num, error, 49, "i") if(regex >= REGEX_OK) { regex_free(regex) return true } regex = regex_match(text, "([1-9]|[1-9][0-9]|1[0-9][0-9]|2[0-4][0-9]|25[0-5])(\.([0-9]|[1-9][0-9]|1[0-9][0-9]|2[0-4][0-9]|25[0-5])){3}", num, error, 49) if(regex >= REGEX_OK) { regex_free(regex) return true } return false } // Called when set name public client_infochanged(id) { if(is_user_admin(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(!is_user_alive(id)) // loop fix return PLUGIN_CONTINUE new g_name[32] get_user_name(id, g_name,31) if(is_invalid(g_name)) { server_cmd("kick #%d Zmien Nazwe!", get_user_userid(id)) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
Dodano 29 grudzień 2010 - 18:28:
Sorki zly sma dalem proszę o pomoc przerobienie w taki sposob by kickalo gracza ktory zmieni nick na jakies ip np. 123.132.123.122:122 i to wlasnie kicka ale jak podczas gry zmienie na jakis adres ip to nie kicka, chce zeby tez kicaklo jak ktos w grze zmieni nazwe na adres ip.
Dodano 30 grudzień 2010 - 12:52:
Odswiezam !!! DALEM NOWE SMA!
Dodano 30 grudzień 2010 - 18:21:
Odswiezam.
Dodano 31 grudzień 2010 - 09:06:
Odswiezam ponownie.
Dodano 31 grudzień 2010 - 16:54:
znow odswiezam
Użytkownik gameman edytował ten post 29.12.2010 18:26