Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Frakcje Diablo ModaBłędy przy Kompilacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rabbit

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 25.12.2010 10:26

dbmod_5.8d.sma(4666) : error 017: undefined symbol "asked_klass"
dbmod_5.8d.sma(4666) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.8d.sma(4666) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod_5.8d.sma(4666) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.8d.sma(4666) : fatal error 107: too many error messages on one line

W [.sma] mam takie coś:

}
LoadXP(id, player_class[id])

CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,8) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać @
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}

public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[9] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0


Linijka 4666:

asked_klass[id]=0


W czym tu problem? Za pomoc daje (+)!

Użytkownik Rabbit edytował ten post 25.12.2010 10:27

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.12.2010 11:24

dbmod_5.8d.sma(4666) : error 017: undefined symbol "asked_klass"

niezdefiniowana zmienna / funkcja asked_klass

pewnie jakaś literówka

PS sprawdź czy masz "new asked_klass[33]"

#3 Rabbit

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 25.12.2010 11:37

Dopisałem do [.sma] new asked_klass[33] tylko mam jeszcze 1 błąd:

dbmod_5.8d.sma(4753) : error 032: array index out of bounds (variable "player_class_lvl")


format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMephisto^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yGriswold^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yGalthran^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w6. \ySzkielet^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yDemonolog^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yNihlathak^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])

new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")

}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Andriel
* 2:Mephisto
* 3:Griswold
* 4:Galthran
* 5:Fernando
* 6:Szkielet
* 7:Demonolog
* 8:Nihlathak
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch (key) {
    case 0: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
    case 1: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
   case 2: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
   case 3: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
   case 4: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
   case 5: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
   case 6: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
   case 7: 
    {    
        ///Tu daj kod do klasy!
    }
   case 8: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}

Linijka 4753:

format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMephisto^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yGriswold^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yGalthran^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w6. \ySzkielet^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yDemonolog^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yNihlathak^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])


Dodano 25 grudzień 2010 - 14:46:
Rozwiązane - lock ^^

Użytkownik Rabbit edytował ten post 25.12.2010 11:40

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych