Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

*SPEC* NICK


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawidxxxxx

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Terespol
Offline

Napisano 24.12.2010 15:20

Siemka, Poszukuje pluginu w którym gdy padnie admin i będziemy coś pisać u admina będzie to wyglądało:

*SPEC* NICK

a nie :

*DEAD* NICK

:)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Zapraszam na PROCOD !

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.12.2010 23:11

admin_freelook
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Pucus

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2010 00:15


#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Admin Free Look"

#define VERSION "2.0"

#define AUTHOR "Jim"



#define ADMIN_ACCESS	ADMIN_BAN	//flag "d"



#define SPECT_KEYS	MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_0

#define CLASS_KEYS	MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5



#define LINUXDIFF	5



#if cellbits == 32

	#define OFFSET_TEAM 114

#else

	#define OFFSET_TEAM 139

#endif



#define TEAM_T		1

#define TEAM_CT		2

#define TEAM_SPEC	3



new bool:g_roundend

new bool:g_corpse_made[33]

new bool:g_model_selected[33]

new g_team[33]

new g_maxplayers



stock bool:is_admin(id)

	return g_team[id] && get_user_flags(id) & ADMIN_ACCESS ? true : false



stock bool:is_admin_dead(id)

	return is_admin(id) && g_corpse_made[id] ? true : false



public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")

	register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")

	register_event("ClCorpse", "hook_corpse", "a", "12>0")

	register_event("TeamInfo", "event_teaminfo", "a", "1>0")

	register_event("TextMsg", "joined_a_team", "a", "1=1", "2=#Game_join_terrorist", "2=#Game_join_ct")

	

	register_clcmd("jointeam", "join_spec_cmd")

	register_clcmd("joinclass", "select_a_model")

	register_menucmd(register_menuid("IG_Team_Select_Spect",1), SPECT_KEYS, "join_spec_menucmd")

	register_menucmd(register_menuid("Terrorist_Select", 1), CLASS_KEYS, "select_a_model")

	register_menucmd(register_menuid("CT_Select", 1), CLASS_KEYS, "select_a_model")

	

	g_maxplayers = get_maxplayers()

}



public client_connect(id)

{

	g_team[id] = 0

	g_model_selected[id] = false

	g_corpse_made[id] = false

}



public client_disconnect(id)

{

	g_team[id] = 0

	g_model_selected[id] = false

	g_corpse_made[id] = false

}



public event_teaminfo()

{

	new id = read_data(1)

	new team[2]

	read_data(2, team, 1)

	switch(team[0])

	{

		case 'T': g_team[id] = TEAM_T

		case 'C': g_team[id] = TEAM_CT

		case 'S': g_team[id] = TEAM_SPEC

	}

}



public stay_spec(id)

{

	if(g_team[id] != TEAM_SPEC)

	{

		g_team[id] = TEAM_SPEC

		message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("TeamInfo"))

		write_byte(id)

		write_string("SPECTATOR")

		message_end()

	}

}



public join_spec_cmd(id)

{

	new argv[2]

	read_argv(1, argv, 1)

	if(argv[0] == '6')

		stay_spec(id)

}



public join_spec_menucmd(id, key)

{

	if(key == 5)

		stay_spec(id)

}



public joined_a_team()

{

	new name[32]

	read_data(3, name, 31)

	new id = get_user_index(name)

	g_model_selected[id] = false

}



public select_a_model(id)

{

	g_model_selected[id] = true

	if(!g_roundend && is_admin(id))

		set_task(1.0, "delay", id)

}



public delay(id)

{

	if(g_team[id] && !is_user_alive(id))

	{

		g_corpse_made[id] = true

		free_look(id)

	}

}



public hook_corpse()

{

	new id = read_data(12)

	g_corpse_made[id] = true

	if(!g_roundend && is_admin(id))

		free_look(id)

}



public free_look(id)

{

	if(!g_roundend && is_admin_dead(id) && g_model_selected[id])

		set_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, TEAM_SPEC, LINUXDIFF)

}



public round_end()

{

	g_roundend = true

	freelook_over()

}



public new_round()

{

	g_roundend = false

	freelook_over()

}



public freelook_over()

{

	for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++)

	{

		if(is_admin_dead(id) && get_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, LINUXDIFF) == TEAM_SPEC && g_team[id] != TEAM_SPEC)

			set_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, g_team[id], LINUXDIFF)

		g_corpse_made[id] = false

	}

}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych