Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DR Timer - Errors


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 24.12.2010 12:29

mam problem z Timer na deathrunie.

Logi:

L 12/23/2010 - 20:16:10: [ENGINE] Invalid entity 128
L 12/23/2010 - 20:16:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "timer.amxx")
L 12/23/2010 - 20:16:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 20:16:10: [AMXX]    [0] timer.sma::DeadTask (line 254)
L 12/23/2010 - 20:16:11: [ENGINE] Invalid entity 128
L 12/23/2010 - 20:16:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "timer.amxx")
L 12/23/2010 - 20:16:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 20:16:11: [AMXX]    [0] timer.sma::DeadTask (line 254)
L 12/23/2010 - 20:16:11: [ENGINE] Invalid entity 128
L 12/23/2010 - 20:16:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "timer.amxx")
L 12/23/2010 - 20:16:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 20:16:11: [AMXX]    [0] timer.sma::DeadTask (line 254)
L 12/23/2010 - 20:16:12: [ENGINE] Invalid entity 128
L 12/23/2010 - 20:16:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "timer.amxx")
L 12/23/2010 - 20:16:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 20:16:12: [AMXX]    [0] timer.sma::DeadTask (line 254)
L 12/23/2010 - 20:16:12: [ENGINE] Invalid entity 128
L 12/23/2010 - 20:16:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "timer.amxx")
L 12/23/2010 - 20:16:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 20:16:12: [AMXX]    [0] timer.sma::DeadTask (line 254)
L 12/23/2010 - 20:16:13: [ENGINE] Invalid entity 128
L 12/23/2010 - 20:16:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "timer.amxx")
L 12/23/2010 - 20:16:13: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 20:16:13: [AMXX]    [0] timer.sma::DeadTask (line 254)


Mam włączone debug.
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 24.12.2010 12:52

timer.sma (Linijki 251-268)
Zamień :
public DeadTask(Spect)
{
Spect -= DeadID;
new id = entity_get_int(Spect, EV_INT_iuser2);
if(id <= 0 || id >= 33 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Name[32];
get_user_name(id, Name, 31);

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.2, 2, 0.05, 1.0, 0.1, 3.0, -1);
ShowSyncHudMsg(Spect, HudObj, "Gracz: %s ^nCzas Gracza: %02d:%02d", Name, TimerM[id], TimerS[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

na
public DeadTask(Spect)
{
Spect -= DeadID;
if(!is_user_connected(Spect) || is_user_alive(Spect))
{
remove_task(Spect + DeadID);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new id = entity_get_int(Spect, EV_INT_iuser2);
if(id <= 0 || id >= 33 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Name[32];
get_user_name(id, Name, 31);

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.2, 2, 0.05, 1.0, 0.1, 3.0, -1);
ShowSyncHudMsg(Spect, HudObj, "Gracz: %s ^nCzas Gracza: %02d:%02d", Name, TimerM[id], TimerS[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych