Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Touch grenade player


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.12.2010 09:07

tak zmieniam właściwości he
public fw_setmodel(ent, model[]){
	if(!pev_valid(ent)){
		return FMRES_IGNORED; 
	}
	new Float:vVelocity[3];
	if(equali(model , "models/w_hegrenade.mdl")) 
	{ 
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, player_w);
		set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_BOUNCE);
		set_pev(ent,pev_dmgtime,get_gametime()+999999999.0)
		set_pev(ent,pev_gravity,0.5)
		pev(ent, pev_velocity, vVelocity);
		xs_vec_mul_scalar(vVelocity, get_pcvar_float(pcvar_ball_speed), vVelocity);
		set_pev(ent, pev_velocity, vVelocity);
		set_pev(ent,NADE_KILL,1)
		return FMRES_SUPERCEDE; 
	} 
	
	return FMRES_IGNORED; 
}


public pfn_touch(ptr, ptd) 
{ 
	new ptrname[32], ptdname[32]
	entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31) 
	entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31) 
	client_print(0,print_chat,"%s | %s",ptrname,ptdname)
	if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) { 
		client_print(0,print_chat,"asd")
		if(is_user_alive(ptd)){ //&& pev(entity,NADE_KILL) == 1){
			new owner = pev(ptr, pev_owner)
			player_out(owner,ptd);
			new Float:v[3]
			entity_get_vector(ptr, EV_VEC_velocity, v)
			
			v[0] = 0.0
			v[1] = 0.0
			v[2] = 0.0
			entity_set_vector(ptr, EV_VEC_velocity, v)
			set_pev(ptr,NADE_KILL,0)
		}
		else if(is_user_alive(ptd) && pev(ptr,NADE_KILL) == 0){
			if (!user_has_weapon(ptd, CSW_HEGRENADE))
			{
				give_item(ptd,"weapon_hegrenade");
				remove_entity(ptr)
			}
		}
		
	}
	else if(equal(ptrname, "grenade")){
		new Float:v[3]
		entity_get_vector(ptr, EV_VEC_velocity, v)
		
		v[0] = (v[0] * 0.5)
		v[1] = (v[1] * 0.5)
		v[2] = (v[2] * 0.5)
		entity_set_vector(ptr, EV_VEC_velocity, v)
		set_pev(ptr,NADE_KILL,0)
	}
}
tak wykrywam touch niestety nie wykrywa mi touch'a gracza i grenade
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 24.12.2010 09:12

a classname granata to czasem nie weapon_hegrenade ?
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.12.2010 09:20

tylko że to nawet nie pokazuje infa o classname chociaż mam
client_print(0,print_chat,"%s | %s",ptrname,ptdname)
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.12.2010 15:12

hmm a sprawdzales register_touch/register_Ham/forward z FM :?:

sprawdz czy po ustawienie granatowi innego ownera bedzie ok
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych