Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dodawanie mocy do klasy
Temat rozp.
berbec
, 22.12.2010 21:05
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.12.2010 21:05
1. Jak dodać wysysanie 3 hp za każdym uderzeniem do wroga?
2. Jak dodać strzelanie z z kuszy tylko z modelem łuku?
3. Jak dodać zredukowaną widoczność klasy?
4. Jak dodać grawitację do klasy?
5. Jak dodać small archy do klasy?
6. Jak dodać 1/5 na oślepienie postaci?
7. Jak dodać 1/8 odbijania pocisków?
8. Jak dodać ładowanie pancerza na nożu do klasy?
9. Jak dodać M4 na start każdej rundy do klasy?
10. Jak dodać 1/2 z awp?
11. Jak dodać 1/3 że na początku rundy dostanie ubranie wroga?
12. Jak dodać autobunny hopa (samego)?
2. Jak dodać strzelanie z z kuszy tylko z modelem łuku?
3. Jak dodać zredukowaną widoczność klasy?
4. Jak dodać grawitację do klasy?
5. Jak dodać small archy do klasy?
6. Jak dodać 1/5 na oślepienie postaci?
7. Jak dodać 1/8 odbijania pocisków?
8. Jak dodać ładowanie pancerza na nożu do klasy?
9. Jak dodać M4 na start każdej rundy do klasy?
10. Jak dodać 1/2 z awp?
11. Jak dodać 1/3 że na początku rundy dostanie ubranie wroga?
12. Jak dodać autobunny hopa (samego)?
#2
Napisano 22.12.2010 21:21
1. Tak samo jak przy nekromancie.
2. Trzeba podmienić model tutaj
3. Tak samo jak przy ninji.
4. Tak samo jak przy ninji.
7. Tak samo jak przy paladynie.
8. Dodajesz w "public call_cast" to samo co ma barbarzyńca, tylko dla swojej klasy.
9. Było gdzieś na forum opisane, jak dodawać broń na początku rundy.
10. Wzoruj się na tym -> [Tutorial] Itemy 1/1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
11. [Tutorial] Dodanie klasie szansy na zmianę skinu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A tak po za tym, to chyba za duzo pytań w jednym temacie... i raczej chyba nie myślisz, że wszystko będziesz miał podane na tacy.
2. Trzeba podmienić model tutaj
new cbow_VIEW[] = "models/diablomod/v_crossbow.mdl"
new cvow_PLAYER[] = "models/diablomod/p_crossbow.mdl"
3. Tak samo jak przy ninji.
4. Tak samo jak przy ninji.
7. Tak samo jak przy paladynie.
8. Dodajesz w "public call_cast" to samo co ma barbarzyńca, tylko dla swojej klasy.
9. Było gdzieś na forum opisane, jak dodawać broń na początku rundy.
10. Wzoruj się na tym -> [Tutorial] Itemy 1/1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
11. [Tutorial] Dodanie klasie szansy na zmianę skinu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A tak po za tym, to chyba za duzo pytań w jednym temacie... i raczej chyba nie myślisz, że wszystko będziesz miał podane na tacy.
Użytkownik sebul edytował ten post 22.12.2010 21:22
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 22.12.2010 21:27
to Twoim zdaniem miał założyć 12 oddzielnych tematów?
12.
Wklej to u góry koło defin'ów.
Znajdz :
oraz WKLEJ nad tym :
12.
Wklej to u góry koło defin'ów.
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
Znajdz :
//Before freeze_ended check
oraz WKLEJ nad tym :
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && player_class[id]==Klasa)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
#4
Napisano 22.12.2010 21:41
Widziałem nie jeden temat, gdzie było X pytań i potem nie mozna było się połapać, na co była już odpowiedź, a na co nie. A tym bardziej, że te pytania są z czystego lenistwa, bo już na większość jest odpowiedź na forum.to Twoim zdaniem miał założyć 12 oddzielnych tematów?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 22.12.2010 22:42
Nie tylko mi się to przyda ale także i innym.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych