Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Diablo] Menu oridżinal i we frakcjach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 21.12.2010 10:30

W orginalnym diablo 5.9l kawałek funkcji do wyświetlania menu klas wygląda tak:

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}


a w Tutorialu do robienia Frakcji kod wygląda tak:

for(new i=0;i<8;i++)  //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}


to nie jest troche bez sensu...?

Czy należy usunąć pętle for?

Użytkownik FreZZy edytował ten post 21.12.2010 10:31


#2 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2010 12:46

Czy należy usunąć pętle for?


Poczytaj o użytkowaniu pętli "For", bo widzę, że nie masz o tym najmniejszego pojęcia. Tutaj jest ona zastosowana po to, aby normalnie było można użytkować klasy. Gdybym jej nie użył, to podczas brania klasy z drugiej strony frakcji, wybierałaby się ona z pierwszej. Cała filozofia xD

PS. Pętle w języku C++ - pętla for

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 21.12.2010 12:47


#3 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 21.12.2010 12:57

chłopcze wiem co to jest pętla for -.-

tutaj: nadaje i wartość 0, po wykonaniu instrukcji w środku zwiększa i o 1 i powtarza to jeżeli i jest mniejsze od 8

ale po ch** tutaj jest 8 razy to powtarzane???
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}


8 razy całe menu?

tutaj:

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}


to rozumiem - każda klasa ( jest ich 8 ) to osobna linijka, to się powtarza 8 razy, ale czemu w tym górnym wycinku sma też tak jest?

Użytkownik FreZZy edytował ten post 21.12.2010 12:59


#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.12.2010 14:20

Przy menu
for(new i=0;i<8;i++)  //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

ta pętla nie jest potrzebna. Tyle na temat.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 21.12.2010 17:20

no właśnie MaDaFaKa geniuszu =.= :minus: bym prosił dla tego wymądrzającego się dzieciaka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych