Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error logi - touchbreakable


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.12.2010 23:32

Pozbyłem się już praktycznie wszystkich błędów w modzie (przy damage, itp.), ale co zrobić z tymi logami
L 12/20/2010 - 19:28:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l_by_S&S.amxx")
L 12/20/2010 - 19:28:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 12/20/2010 - 19:28:40: [AMXX]    [0] dbmod_5.9l_by_S&S.sma::touchbreakable (line 9479)
to już nie wiem... słyszałem, że ten błąd jest niegroźny, ale może ktoś wie jak się go pozbyć? Albo chociaż może ktoś wie co powoduje ten błąd? Oczywiście wiem, że ten błąd wyskakuje czasami, gdy ninja rzuci nożem, ale czemu tak się dzieje?

Użytkownik sebul edytował ten post 11.01.2011 19:16

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.01.2011 00:10

Naprawdę nie da się tego usunąć? Żebym sam wiedział chociaż czemu te błędy wyskakują to może bym coś wykombinował, ale tak to jestem "ciemny".
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 07.01.2011 00:12

sma byśmy poprosili :)
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.01.2011 00:47

Potrzebny? Przecież to jest powszechny błąd, w tym standardowym także występuje, oczywiście tylko w innych linijkach.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 07.01.2011 00:56

wyślij mi na pw jak sie na forum boisz
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.01.2011 01:14

No wiadomo, że na ogólnym nie dam moda już nawet nieźle edytowanego... ;] PW poszło.

Dodano 11 styczeń 2011 - 19:15:
Temat dalej aktualny, czyli błąd nienaprawiony.

Użytkownik sebul edytował ten post 17.01.2011 02:24

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.01.2011 22:46

Podbijam.


Zapomniałem, że jest te "podbijanie tematów".

Użytkownik sebul edytował ten post 29.01.2011 22:50

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.01.2011 00:10

pewnie walidacja, zanim pobierzesz dane z bytu sprawdź czy istnieje; jestem tak samo leniwy jak Ty i nie pójde do tematu z Diablo, żeby zobaczyć co to za linijki, tym bardziej, że mi nie zależy
  • +
  • -
  • 0

#9 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.01.2011 00:56

Czyli błąd dotyczy
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32], breakable, ent;
entity_get_string(ent1, EV_SZ_classname, name, 31)
if(equali(name, "func_breakable"))
{
breakable = ent1
ent = ent2
}
else
{
breakable = ent2
ent = ent1
}
if(entity_get_int(breakable, EV_INT_impulse) == 0)
{
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable, EV_FL_health)
if(b_hp > 80) entity_set_float(breakable, EV_FL_health, b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use, breakable, ent)
}
else
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, name, 31)
if(equali(name, "throwing_knife"))
{
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 0)
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}
}

A sma mogę dać tylko na PW, chyba z wiadomych przyczyn.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.01.2011 01:05

coś jak to
new name[32], breakable, ent;
        if(is_valid_ent(ent1) && entity_get_string(ent1, EV_SZ_classname, name, 31) && equali(name, "func_breakable"))
        {
                breakable = ent1
                ent = ent2
        }
        else
        {
                breakable = ent2
                ent = ent1
        }

  • +
  • -
  • 1

#11 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.01.2011 15:36

Nie pomogło, bo znowu pojawił się ten error.
A może coś takiego?
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
if(!is_valid_ent(ent1) || !is_valid_ent(ent2)) return PLUGIN_CONTINUE

new name[32], breakable, ent;
entity_get_string(ent1, EV_SZ_classname, name, 31)
if(equali(name, "func_breakable"))
{
breakable = ent1
ent = ent2
}
else
{
breakable = ent2
ent = ent1
}
if(entity_get_int(breakable, EV_INT_impulse) == 0)
{
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable, EV_FL_health)
if(b_hp > 80) entity_set_float(breakable, EV_FL_health, b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use, breakable, ent)
}
else
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, name, 31)
if(equali(name, "throwing_knife"))
{
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 0)
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Czy jeszcze coś dodać, żeby to było poprawnie...?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 30.01.2011 19:23

sprawdź wygląda poprawnie
  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.02.2011 14:36

Nie chce zapeszać, ale chyba już problem z głowy, bo od ponad 2 dni nie ma już tych errorów. Myślę, że temat już można zamknąć.
Oczywiście to co ja podałem zadziałało, tak jakby ktoś pytał.

Użytkownik sebul edytował ten post 02.02.2011 14:36

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych