Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

OslepieniePomocy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 18.12.2010 23:49

Siemka dodalem skilla Oslepienie w mojim expmodzie.Chce zeby atakujacy gracz zostal oslepiony przy zadaniu ciosu.Mecze sie z tym i nic nie moge zrobic moze wy mi pomozecie.Funkcja nie dziala tak jak chce nie oslepia gracza ktory atakuje przy

public eDeath() { 
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new headshot = read_data( 3 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
PlayerXP[attacker] += xp_kill;

if(headshot)
{
PlayerXP[attacker] += xp_hs;
Penya[attacker] += xp_penya;
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
show_hudmessage(attacker, "+35Expa^n+1Penya")

}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
show_hudmessage(attacker, "+25Expa")

}
}
}
while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
PlayerLevel[attacker] += 1;
SkillPoints[attacker] += 1;
Skillvip[attacker] += 1;
Penya[attacker] += 5;
ColorChat(attacker,GREEN,"[%s]^x01: Gratuluje, wbiles poziom ! Twoj Poziom to :^x03 %d^x01, posiadasz :^x03 %d^x01 punktow skilli i ^x03 %d^x01, Vip point",prefix,PlayerLevel[attacker],SkillPoints[attacker],Skillvip[attacker]);

}
if(Oslepienie[ofiara] >= 1)
{
gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
Flash(attacker);
}
if(Bonusvip[attacker] >= 1)
{
PlayerXP[attacker] += exp_vip;
ColorChat(attacker, RED, "Dodatkowy ^x03bonus za skill Expvipa ^x04+10")
}
if(Bonus[attacker] >= 1)
{
PlayerXP[attacker] += exp_bon;
ColorChat(attacker, RED, "Dodatkowy ^x03bonus za skill ExpBonus ^x04+15")
}
if(Punktyrespawn[ofiara] >= 1)
{
set_task(1.0, "respawn", ofiara)
}

}

public Flash(attacker)
{
message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},attacker);
write_short( 1<<15 );
write_short( 1<<10 );
write_short( 1<<12 );
write_byte( 255 );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 255 );
message_end();
}


#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.12.2010 05:21

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy
do
Mody -> Inne mody -> Problemy

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych