Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie, co do jednej funkcji.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2010 20:53

Witam.
Męczę się z jedną rzeczą i męczę. Naprawdę już nie mam sił do tego.
Chodzi mi o przerobienie tej funkcji:

UTIL_FindNearestOpponent(id,600);

Tak, aby gracza, który jest w dalszej odległości niż 600 pkt nie wykrywało. Ma to być przedstawione w formie instrukcji warunkowej.
Proszę o jak najszybsze odpowiedzi. Z góry pozdrawiam, MaDaFaKa.

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2010 21:46

Ta funkcja chyba właśnie wykrywa tylko tego gracza który jest w odległości mniejszej niż 600 (zależy ile się ustawi), no chyba że chodzi jeszcze o coś innego.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2010 22:05

Podana przeze mnie wykrywa w odległości >= 600. Chodzi mi o przerobienie jej w taki sposób, że jeżeli w zasięgu 600 nie wykryje nikogo, to wyświetla się komunikat. Nie wiem, w jaki sposób można to ująć w instrukcji warunkowej.

Dodano 19 grudzień 2010 - 18:33:
@@EDIT:
Czy naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc?

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 18.12.2010 22:08


#4 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 19.12.2010 18:54

Ja sprobuje ;]


if (UTIL_FindNearestOpponent(id)<=600)
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Twoja widomosc")

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.12.2010 20:16

Z tego co zrozumiałem to chcesz, aby wyświetliła się wiadomość gdy nie znajdzie gracza, więc znajdź
if(dist < maxdist && dist < best)
{
best = dist
entfound = i
}

i dodaj pod
else hudmsg(id, 2.0, "Wiadomosc");

powinno działać.

Użytkownik sebul edytował ten post 19.12.2010 20:16

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.12.2010 22:00

Gdybym mógł użyć do tego metody "else", to na pewno nie zakładał bym tego tematu. Sęk w tym, że w mojej pierwszej instrukcji warunkowej opisującej tą odległość do przeciwnika jest "is_user_alive(id)", dlatego musze to przedstawić za pomocą if'a.

@@EDIT:
Dobra, poradziłem sobie sam - można zamknąć.

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 19.12.2010 22:04





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych