Witam, chciałbym się dowiedzieć jak sprawdzić czy gracz utknął w ścianie?
I jeszcze jak sprawdzić czy gracz celuje w niebo.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak sprawdzić czy gracz utknął?
Temat rozp.
Zapalka
, 12.12.2010 17:17
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 14.12.2010 16:28
stock bool:is_player_stuck( id ) {
static Float:fOrigin[ 3 ];
pev( id, pev_origin, fOrigin );
engfunc( EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, ( pev( id, pev_flags ) & FL_DUCKING ) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, 0 );
if( get_tr2( 0, TR_StartSolid )
|| get_tr2( 0, TR_AllSolid )
|| !get_tr2( 0, TR_InOpen ) )
return true;
return false;
}
stock bool:is_player_skyaim( id ) {
static Float:fOrigin[ 3 ];
pev( id, pev_origin, fOrigin );
if( engfunc( EngFunc_PointContents, fOrigin ) == CONTENTS_SKY )
return true;
return false;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych