Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana obrazen archów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZetWu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 11.12.2010 17:12

Witam.
Jak zmienić obrażenia Arch Angel Wings (archów) ?
Chodzi mi o to że nie z im wyższa spadamy tym większa moc tylko żeby ustalić że np zawsze zabiera od X do Y HP.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.12.2010 21:37

Pobaw się trochę z funkcją:

add_bonus_stomp(id)

A dokładniej z pętlą for umieszczoną w wcześniej wspominanym public'u.

#3 ZetWu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.12.2010 00:08

Nie wiem za co się tam zabrać. :confused:
Moglibyście podać kod jak to zmienić ?
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 00:44

Pobaw się trochę z funkcją:

add_bonus_stomp(id)

A dokładniej z pętlą for umieszczoną w wcześniej wspominanym public'u.

"Gosh". Ale mu pomogłeś...

Znajdź
	new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

new dam = earthstomp[id]-origin[2]

zamień na
new dam = random_num(X,Y)

X - od ilu może zabrać hp
Y - do ilu może zabrać hp
No i po tym możesz jeszcze usunąć ten kod
	//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
if (dam < 85)
return PLUGIN_CONTINUE

dam = dam-85

Powinno działać.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych