Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana wyglądu Fireballa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.12.2010 11:44

jak zmienić wygląd fireballa?

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.12.2010 15:47

Musisz mieć sprite na który chcesz zmienić ten wygląd, a potem po prostu podmienić w sma nazwę.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.12.2010 18:50

wiem,ale wokół niego jest taki czarny kwadrat,i dodatkowo stary model fireballa, jak to usunąć?? mam sprite z War3FT, i z Diablo II:LoD,

#4 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.12.2010 21:44

Gosh. Sebul, Twoja odpowiedź naprawdę wniosła sporo to tego tematu...

Szukasz funkcji:

item_fireball(id)

W niej:

if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)



//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)


message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}

I teraz tak:

entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")

Ta linijeczka odpowiada za model rakiety, która prowadzi fireball'a.

write_short(sprite_beam)

Natomiast ta, za biały ogień, który szybuje na modelu.

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 11.12.2010 21:46


#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.12.2010 22:01

Gosh. Sebul, Twoja odpowiedź naprawdę wniosła sporo to tego tematu...

Szukasz funkcji:

item_fireball(id)

W niej:

if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)



//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)


message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}

I teraz tak:

entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")

Ta linijeczka odpowiada za model rakiety, która prowadzi fireball'a.

write_short(sprite_beam)

Natomiast ta, za biały ogień, który szybuje na modelu.

I znowu ten Gosh...
A powiedz Ty mi co Twoja wypowiedź wprowadziła do tematu? To że podałeś linijkę gdzie jest sprite firebala (brawo, naprawdę ciężko to znaleźć), to też prawie w niczym nie pomogło... Wygląd firebala nie zmienisz bez nowego sprite i o tym napisałem, a że potem go się zmienia w tym miejscu to chyba rozumie się samo przez się. Po co komentujesz kogoś skoro sam nic praktycznie nie zrobiłeś?

wiem,ale wokół niego jest taki czarny kwadrat,i dodatkowo stary model fireballa, jak to usunąć?? mam sprite z War3FT, i z Diablo II:LoD,

Co do tego czarnego kwadrata, to którą wersję diablo masz? A może to Twoja karta graficzna?

Użytkownik sebul edytował ten post 11.12.2010 22:02

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.12.2010 22:14

Użytkownik MaDaFaKa dnia 11 grudzień 2010 - 21:44 napisał
Gosh. Sebul, Twoja odpowiedź naprawdę wniosła sporo to tego tematu...

Szukasz funkcji:

item_fireball(id)

W niej:

if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
        {
                fired[id] = 1
                new Float:vOrigin[3]
                new fEntity
                entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
                fEntity = create_entity("info_target")
                entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
                entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
                entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
                entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
                entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
                entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
                entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
               
               
               
                //Send forward
                new Float:fl_iNewVelocity[3]
                VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
                entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
               
               
                message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
                write_byte(22)
                write_short(fEntity)
                write_short(sprite_beam)
                write_byte(45)
                write_byte(4)
                write_byte(255)
                write_byte(0)
                write_byte(0)
                write_byte(25)
                message_end()
        }

I teraz tak:

entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")

Ta linijeczka odpowiada za model rakiety, która prowadzi fireball'a.

write_short(sprite_beam)

Natomiast ta, za biały ogień, który szybuje na modelu.

I znowu ten Gosh...
A powiedz Ty mi co Twoja wypowiedź wprowadziła do tematu? To że podałeś linijkę gdzie jest sprite firebala (brawo, naprawdę ciężko to znaleźć), to też prawie w niczym nie pomogło... Wygląd firebala nie zmienisz bez nowego sprite i o tym napisałem, a że potem go się zmienia w tym miejscu to chyba rozumie się samo przez się. Po co komentujesz kogoś skoro sam nic praktycznie nie zrobiłeś?

Wrzuć sobie to słowo do translatora, bo widzę, że angielskiego - brak. Poprosił o miejsce do podmianki, więc je dostał. Poza tym muszę stwierdzić, iż twoje komentarze są zbędne i można je uznać za zwykły spam.

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.12.2010 22:49

Właśnie teraz tak odpisując robisz spam. Pozwolę sobie na ostatni "zbędny" komentarz (jak mod uzna to za spam, to niech usunie).

jak zmienić wygląd fireballa?

Gdzie tu widzisz prośbę o miejsce do podmianki? Zapytał jak zmienia się wygląd to napisałem, gdyby pytanie było bardziej szczegółowe (a to powinno leżeć w kwestii autora tematu, żeby dostać odpowiedź taką na jaką oczekuje) to napisał bym też od razu gdzie się to podmienia, a teraz już bym pewnie dawno napisał mu jak to dokładnie zmienić, bo odpowiedział, że ma jakieś sprite, więc teraz tylko nazwa tego sprite i podmiana w sma w odpowiedniej linijce, ale Ty po moim poście napisałeś swój zbędny komentarz (tak to Ty pierwszy napisałeś zbędny komentarz) i do tego te pro elo kozackie "Gosh". Teraz mi napisz gdzie tu widzisz angielski? Nie ma co się dziwić, że niektórzy matury z angielskiego nie potrafią zdać skoro nie odróżniają nawet polskiego od angielskiego (ironia).
Sry co do angielskiego, nie zrozumiałem Cię... ale nie chodzi mi o samo znaczenie Gosh, tylko o to, że to w ogóle piszesz, praktycznie w każdym poście i tego nie zaprzeczysz, wystarczy spojrzeć na Twoje posty.

mam sprite z War3FT, i z Diablo II:LoD,

Podaj nazwy tych spritów i zakończmy ten temat... No chyba że sobie już sam poradziłeś.

Użytkownik sebul edytował ten post 11.12.2010 23:09

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2010 11:02

bo ja mam tak:

Sprite fireballa z War3FT skopiowałem i wrzuciłem do addons/amxmodx/diablo i tak:

To:
precache_model("models/rpgrocket.mdl")

Zamieniłem na:
precache_model("addons/amxmodx/diablo/fireball.spr")


I to:
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.spr")

Na:
entity_set_model(fEntity, "addons/amxmodx/diablo/fireball.spr")


nie dość,że wyświetla ten "stary" model fireballa to jeszcze ten wokół niego czarny kwadrat

#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 14:05

Tutaj zamieniłeś stary model rakiety na sprite... Skoro zamieniasz model, to musisz zamienić go na inny model, czyli z rozszerzeniem .mdl
Samo sprite zamieniasz trochę w innym miejscu, musisz najpierw dodać pod
new sprite_beam = 0

coś takiego
new sprite_beam2 = 0

potem pod
sprite_beam = precache_model("sprites/zbeam4.spr")

dodaj
sprite_beam2 = precache_model("addons/amxmodx/diablo/fireball.spr")

następnie w publicu z firebalem znajdź
write_short(sprite_beam)

i zamienień na
write_short(sprite_beam2)


A co do tego Twojego czarnego kwadracika, to pewnie dlatego, że masz w kodzie (podałeś złą nazwę modelu)
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.spr")

a powinno być
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")

Użytkownik sebul edytował ten post 12.12.2010 14:06

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2010 17:15

ten sprite_beam to ta linia która,leci za fireballem,a ty zmieniłeś na fireballa,i teraz tej linii nie ma. Chodziło mi jak zmienić model na sprite,i żeby nie było czarnego kwadratu... tak samo jak podmieniłem flame.spr na ten z zombie moda,mam czarny kwadrat w okół niego..

#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 17:25

Modelu nie zamienisz na sprite... Sprite to jest to co otacza model, a tam gdzie jest model nie da się wrzucić sprite i na odwrót.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych