/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("checkflag", "1.0", "Dzemo") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy(id) { if (is_user_alive(id)) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) { client_cmd(id, " ammo_please") set_user_armor(id, 150) client_print(id, print_chat, "Jestes Adminem, dostales ammo") } else client_print(id, print_chat, "Nie jestes Adminem.") } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin autorski nie działa ;/
Temat rozp.
Dzemo
, 07.12.2010 18:33
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.12.2010 18:33
Napisałem plugin, który na początku każdej rundy sprawdza czy gracz ma flagę O, jeśli ją ma to wykonuje u niego komendę ammo_please i dodaje mu kamizelkę. Wszystko się kompiluje, ale nie działa, proszę o pomoc
#2
Napisano 07.12.2010 18:57
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("checkflag", "1.0", "Dzemo");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
}
public Poczatek_Rundy()
{
for(new i = 1; i < 33; i++)
{
if (!is_user_alive(i) || !(get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_C))
continue;
client_cmd(i, " ammo_please");
set_user_armor(i, 150);
}
}
#3
Napisano 07.12.2010 20:10
#include <amxmisc> #include <fun> new g_max; public plugin_init() { register_plugin("checkflag", "1.0", "Dzemo"); register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start"); g_max = get_maxplayers() } public Poczatek_Rundy() { for(new i = 1; i <= g_max; i++) { if (!is_user_alive(i) || !(get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_C)) continue; client_cmd(i, " ammo_please"); set_user_armor(i, 150); } }czepiam się wiem
#4
Napisano 07.12.2010 22:11
ee, DarkGL jakie poprawki wprowadziłeś? Bo wersja Knopersa działa ;]
#5
Napisano 07.12.2010 23:08
nie widać ?
tylko jeżeli to miało by dawać przy każdym spawnie to event początku rundy jest średnim rozwiązaniem
tylko jeżeli to miało by dawać przy każdym spawnie to event początku rundy jest średnim rozwiązaniem
#6
Napisano 07.12.2010 23:10
nom lepszy był by "event" spawnu z szynki
#7
Napisano 08.12.2010 00:01
albo zamiast bawić się szynka może event reset hud ?
#8
Napisano 08.12.2010 02:52
i wtedy fullupdate w konsole i ciągle armor
A to co ?client_cmd(i, " ammo_please");
#9
Napisano 08.12.2010 16:31
wysłanie komendy do gracza ?
#10
Napisano 09.12.2010 19:02
Początek rundy raczej będzie odpowiedni, wolałbym start rundy (przed freezetime) ale nie działało wtedy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych