Witam.
Poszukuje pluginu, który będzie podmieniał graczowi o nicku xxx wszystkie modele ct na xxx i wszystkie modele tt na xxx.
Chodzi mi tylko o zmienianie graczowi z danym nickiem modelu. Ponieważ chcę zrobić na moim serwerze za kilka reklam strój mikołaja na nick.
Nie na SteamId tylko na nick
Dało by rade? Oczywiście będzie plusik.
Pozdrawiam
P.S Nie chodzi mi o plugin Abes Mappera, gdyż u niego jest tylko na steamid lub dla całego serwera.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podmiana modeli
Temat rozp.
Gufinsky
, 06.12.2010 20:35
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.12.2010 20:35
#2
Napisano 06.12.2010 20:48
Santa Admin Model - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Zakładasz nick z flagą ADMIN_KICK i dana osoba będzie miała strój.
Zakładasz nick z flagą ADMIN_KICK i dana osoba będzie miała strój.
#3
Napisano 06.12.2010 20:49
coś w 5 sek, nie wiem czy zadziała, na flage B ustawione
ech, on szybszy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Frajer"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TeamInfo","zmienstroj","a")
}
public zmienstroj(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
{
cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu.mdl")
}
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/nazwa/modelu.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
ech, on szybszy
Użytkownik Frajer edytował ten post 06.12.2010 20:50
#4
Napisano 06.12.2010 21:27
Frajer. Twój plugin troche źle napisałeś poniważ gracz niezależnie od teamu będzie tak samo wyglądał więc by sie myliły teamy. Myśle, że tak by było lepiej
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Frajer" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TeamInfo","zmienstroj","a") } public zmienstroj(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) { if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu.mdl") } if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu.mdl") } } } public plugin_precache() { precache_model("models/player/nazwa/modelu.mdl") precache_model("models/player/nazwa/modelu.mdl") return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik WizZi edytował ten post 06.12.2010 21:31
#5
Napisano 06.12.2010 21:32
hmm to tak, wiedziałem co pisze , miałbyć jeden model na wszystkich, bo tak cały czas myślałem ze ma to tak wyglądać, dopiero jak przeczytałem x2 jego prośbę to zrozumiałem
#6
Napisano 07.12.2010 21:33
czyli gdy w users.ini dodam np
"nick" "haslo" "b" "a"
gracz o nicku nick będzie miał stroje podane przeze mnie w sma?
A i jak komuś to dodam i wejdzie na serwer i wybierze np model sas będzie miał mój model lub gdy wybierze gign też? Tak samo w tt?
"nick" "haslo" "b" "a"
gracz o nicku nick będzie miał stroje podane przeze mnie w sma?
A i jak komuś to dodam i wejdzie na serwer i wybierze np model sas będzie miał mój model lub gdy wybierze gign też? Tak samo w tt?
Użytkownik suis edytował ten post 07.12.2010 21:35
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych