Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak usunąć łowce?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dark Eldo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:47
Offline

Napisano 08.11.2008 21:09

W którym pliku usuwa się profesje?
  • +
  • -
  • 0

#2 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 11.11.2008 14:43

Myślę, że usunięcie profesji z menu wyboru klas wystarczy...

format(text, 511,"yWybierz Klase - ^nw1. Mag^t^tLevel :%d ^nw2. Paladyn^tLevel :%d ^nw3. Mnich^t^tLevel :%d ^nw4. Zabojca^tLevel :%d ^nw5. Barbarzynca^tLevel :%d ^nw6. Nekromanta^tLevel :%d ^nw7. Ninja^t^tLevel :%d ^nw8. Lowca^t^tLevel :%d",lx[Mag],lx[Paladyn],lx[Mnich],lx[Zabojca],lx[Barbarzynca],lx[Nekromanta],lx[Ninja],lx[Hunter] )


#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.11.2008 15:37

PEREF, ten fragment to tylko tekst z menu, nadal bedzie mozna po zmodyfikowaniu tego fragmentu wybrac klase, nawet gdy nie ma tekstu opisujacego przycisk :D
  • +
  • -
  • 0

#4 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 12.11.2008 07:30

Podmien to :

}

public select_class_menu(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Paladyn
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 8:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych