Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[PILNE] Parę błędów w .sma


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 05.12.2010 20:07

Witam.
To tak na sam początek powiem, że Frajer dodał mi parę klas do diablo moda 5.9l.
Wszystko będzie w pliku .sma poniżej.

1. Błąd to jest taki, że cały czas mam kuszę tylko model bo strzela się jak z np. ak ale model jest z kuszy..

2. Nie wyświetla się ta klasa: Mag lvl 250 ..

3. I może znajdziecie jeszcze jakieś błędy..

4. I czy ktoś mógł zmienić te klasy aby były pod flagę t bo nie są :)

5. Klasy miały wyglądać tak:

1. Skoczek (PREMIUM)
Auto BH + Po załadowaniu noża ma większą szybkość + 2x skok w locie + 180 hp

2. Snajper (PREMIUM)
AWP ( NIC WIĘCEJ) + LONG JUMP + JAK NAŁADUJE NUŻ TO MA +200 OBRAŻEŃ + 2x skok w locie + 120 hp

3. Merlin (PREMIUM)
Kusza Łowcy + Latarka Maga + Long Jump + 250 Pancerz + Trochę szybsza od zwykłej Postaci

Te klasy na drugą stronę menu :)

Proszę o jak najszybszą pomoc, ponieważ nie zrobiłem kopii starego i mam wgraną podstawę, a trochę osób gra

Użytkownik WazzaP edytował ten post 05.12.2010 20:45

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 05.12.2010 21:05

ho ho ho to nie małe zmiany... za free to chyba nikt ci tego nie zrobi

1.
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Zmień na:
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/100))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 05.12.2010 21:06


#3 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 06.12.2010 05:33

1.

if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Zmień na:

if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/100))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


Nie można tego odnaleźć :(

Załączone pliki


Użytkownik WazzaP edytował ten post 06.12.2010 18:56

  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 06.12.2010 20:13

bo ty już masz to zmienione na /50 ... nie powinno być źle, chyba że masz diablo 10000 lvl i każdy ma po kilka tysi w inta to wtedy daj tak:

if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

na
if((bowdelay[id] + 5)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


#5 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 07.12.2010 12:11

if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

O to mam.
Czyli to jest odpowiedź na :
1. Błąd to jest taki, że cały czas mam kuszę tylko model bo strzela się jak z np. ak ale model jest z kuszy..

  • +
  • -
  • 0

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 07.12.2010 22:06

ale powinna być kusza czy ak?

#7 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 09.12.2010 17:21

Powinny być normalne bronie i granaty..
A zamiast tego wszystkiego jest model kuszy..
(A strzela, rzuca granaty normalnie :) )

Dodano 09 grudzień 2010 - 19:13:
@Refresh

Użytkownik WazzaP edytował ten post 09.12.2010 19:07

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych