Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rysowanie celownikiem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wendigos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 05.12.2010 11:47

Widziałem na pewnym serwerze jak admini rysuja sobie na scianach niebieskim kolorem rysunki. Wyglada to tak:
-tam gdzie admin ma celownik wciska klawisz np "q" i w trakcie trzymania go w miejscu celownika rusuje sie to jak rusza myszka np narusyje kolo (wiadomo oco lazi)
Czy udało by się coś takiego napisać, a moze ktos z was posiada juz taki plugin?

Znalazłem coś takiego:

--------------------------------------------------------------------------------------------

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <xs>

#define PLUGIN "Display Sprite"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new bool:gbDisplaying[33];
new Float:fSpriteOrigin[33][3];

new const gszModel[] = "sprites/logo.spr";

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_think("myspriter", "thinkSpriter");
register_forward(FM_StartFrame, "fwStartFrame", 1);

register_clcmd("say /maluj", "cmdMaluj");
}
public plugin_precache(){
precache_model(gszModel);
}
public cmdMaluj(id){
if(!gbDisplaying[id])
Create_Spriter(id, 0.0, gszModel, 5.0, 10.0, 30.0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Create_Spriter(id, Float:fOffset, const model[], Float:fDuration, Float:fFramerate=0.0, Float:fMaxFrame=0.0){
if(!is_user_connected(id)) return;

new ent = create_entity("info_target");
set_pev(ent, pev_classname, "myspriter");
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY);
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent, Float:{-1.0, -1.0, -1.0}, Float:{1.0, 1.0, 1.0});
set_rendering(ent, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAdd, 255);

set_pev(ent, pev_scale, 1.0);
set_pev(ent, pev_framerate, fFramerate);
set_pev(ent, pev_frame, 0.0);
set_pev(ent, pev_fuser3, fMaxFrame);

set_pev(ent, pev_owner, id);
set_pev(ent, pev_fuser4, fOffset);

new Float:fNow = get_gametime();
set_pev(ent, pev_nextthink, fNow+0.01);
set_pev(ent, pev_ltime, fNow + fDuration);
}
public fwStartFrame(){
new Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3];

for(new id=1;id<33;id++){
if(is_user_connected(id) && gbDisplaying[id]){
pev(id, pev_origin, fOrigin);
fOrigin[2] += 20.0;
pev(id, pev_v_angle, fAngle);

angle_vector(fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fAngle);
xs_vec_mul_scalar(fAngle, 150.0, fAngle);

xs_vec_add(fOrigin, fAngle, fOrigin);

xs_vec_copy(fOrigin, fSpriteOrigin[id]);
}else
xs_vec_set(fSpriteOrigin[id], 0.0, 0.0, 0.0);
}

}
public thinkSpriter(ent){
if(pev_valid(ent) != 2)
return;

new id = pev(ent, pev_owner);

new Float:fOrigin[3];
xs_vec_copy(fSpriteOrigin[id], fOrigin);

new Float:fOffset;
pev(ent, pev_fuser4, fOffset);

new Float:fAngle[3];
pev(id, pev_v_angle, fAngle);
angle_vector(fAngle, ANGLEVECTOR_RIGHT, fAngle);

xs_vec_mul_scalar(fAngle, fOffset, fAngle);
xs_vec_add(fOrigin, fAngle, fOrigin);

set_pev(ent, pev_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, fOrigin);

new Float:fNext = get_gametime()+0.01;
new Float:fKillTime;
pev(ent, pev_ltime, fKillTime);
if(fNext < fKillTime && is_user_alive(id)){
set_pev(ent, pev_nextthink, fNext);
gbDisplaying[id] = true;
}
else{
remove_entity(ent);
gbDisplaying[id] = false;
return;
}

new Float:fMaxFrame;
pev(ent, pev_fuser3, fMaxFrame);

new Float:fFrameRate;
pev(ent, pev_framerate, fFrameRate);

new Float:fFrame;
pev(ent, pev_frame, fFrame);
fFrame+= fFrameRate/100;
if(fFrame > fMaxFrame)
fFrame = 0.0;
set_pev(ent, pev_frame, fFrame);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Nie wiem czy to pomoze ale proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.12.2010 12:05

Czarodziejski Mazak - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ?
  • +
  • -
  • 1

#3 wendigos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 05.12.2010 19:09

Dzieks ziom bardzo pomogles. proszę o zamknięcie tematu.
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.12.2010 19:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych