Witam. Stworzyłem model, który się respi na mapie. Ale nie mogę w ogóle napisać thinka / funkcji, który wykryje graczy w XXX dystansie i da im HP, jak mogę tego dokonać?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Model na mapie + leczenie.
Temat rozp.
GoldeN
, 04.12.2010 03:00
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2010 03:00
#2
Napisano 04.12.2010 09:23
Piszesz thinka bytu który się respi, przy tworzeniu bytu nadajesz mu nextthink'a na np: 1s w thinku sprawdzasz pozycje bytu oraz wszystkich graczy i porównujesz je po kolei z pozycją bytu jeśli dystans pomiędzy nimi jest <= jakiemuś dystansowi (np: 500) to takiemu graczowi dodajesz hp.
Możesz też użyć set_task'a ale więcej roboty.
Możesz też użyć set_task'a ale więcej roboty.
#3
Napisano 04.12.2010 11:21
No to mam tak:
I nie działa.. W MAX_PLAYERS mam define 32
Btw. PRzepraszam za double'a, miałem laga i dwa razy kliknąłem "załóż temat"
public npc_think(ent)
{
new npcorigin[3]
get_user_origin(ent, npcorigin)
new playerOrigin[3]
for (new i=1; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
continue;
get_user_origin(i, playerOrigin)
if (get_distance(npcorigin, playerOrigin) < 500)
{
set_user_health(i, 999)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I nie działa.. W MAX_PLAYERS mam define 32
Btw. PRzepraszam za double'a, miałem laga i dwa razy kliknąłem "załóż temat"
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych