Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy kompilowani


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 28.11.2010 15:17

O to problem
dbmodxd.sma(8915) : error 017: undefined symbol "get_user_theif"
dbmodxd.sma(8919) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"
dbmodxd.sma(8921) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"

Chciałem dodać nowy skill w diablo ... ale trzeba to czymś zastąpić

Za to:
"get_user_theif"
"set_user_player_theif"
"set_user_player_theif"
trzeba coś innego wstawić

Wie może ktoś za was co ?...
  • +
  • -
  • 0

#2 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 28.11.2010 15:26

Wstaw plik .SMA
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Damex

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 28.11.2010 16:03

Masz tutej ten kod co ja robiłem

public set_theifchange(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                new the = get_user_theif(id)
                new theif = player_theif[id]*100
                if (the>99)
                {
                        set_user_player_theif(id,get_user_player_theif(id)+theif)
                }
                set_user_player_theif(id,theif)
        }
}

W tym kodzie tutej tylko trzeba zmienić
  • +
  • -
  • 0

#4 CreatiVe01

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Tomasz 'naik' Naikowski
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 28.11.2010 16:14

A masz :

new get_user_theif
new set_user_player_theif
new set_user_player_theif

?

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.11.2010 21:27

Czy Ty wogóle masz pojęcie o C++/Pawn albo w ogole z czym to się je?

Po 1 co chcesz osiągnąć? Po drugie jak nie wiesz jak napisać, to napisz co chcesz osiągnąć, a damy Ci gotowy kod, a nie dawaj czegoś kompletnie z d*py wziętego. -.- Na to to ja nawet patrzeć nie mogę.


@UP!

dbmodxd.sma(8915) : error 017: undefined symbol "get_user_theif"
dbmodxd.sma(8919) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"
dbmodxd.sma(8921) : error 017: undefined symbol "set_user_player_theif"


A jak sądzisz, stworzył czy nie?! Bo jakoś kompilacja wykazała, że te trzy komendy są niezdefiniowane - czyli ich nie ma. -.-

#6 Damex

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 29.11.2010 16:33

Dodawanie nowych statystyk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Chcesz stworzyć nową statystykę która kradnie pieniadze ...

i stworzyłem ... tylko brakuje tego publica który jest na samym końcu kodu
  • +
  • -
  • 0

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.11.2010 19:25

Zamień funkacje:

public add_theif_bonus(id,attacker_id)


Na tą:

public add_theif_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,5)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)
}
}
}
}
if (c_theif[attacker_id] > 0)
{
new roll2 = random_num(1,5) // Tutaj ustawiasz szanse, teraz jest 1/5, czyli 20%
if (roll2 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > c_theif[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-c_theif[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + c_theif[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+c_theif[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}



Na górze:

new c_theif[33];


I pod klasę:

c_theif[id] = 200 // ilość złota które kradnie, ma na to 1/5 szans.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych