Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blokada awp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.11.2010 15:21

Siema, mam pewien problem:

L 11/25/2010 - 15:08:03: Start of error session.
L 11/25/2010 - 15:08:03: Info (map "35hp") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101125.log")
L 11/25/2010 - 15:08:03: Function "Poczatek_Rundy" was not found
L 11/25/2010 - 15:08:03: [AMXX] Run time error 19 (plugin "blokada_awp.amxx") - debug not enabled!
L 11/25/2010 - 15:08:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Sma:



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "No awp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "no name"



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_clcmd("CSW_AWP","block")
}

public block() return PLUGIN_HANDLED
public Poczatek_Rundy(){
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i)){
client_cmd(i,"slot2")
if(get_user_team(i) == 1){
fm_strip_user_gun(i,CSW_AWP)
}
else if(get_user_team(i) == 2){
fm_strip_user_gun(i,CSW_AWP)
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 25.11.2010 15:25

dopisz sobie debug po blokada_awp.amxx
czyli (w plugins.ini)
blokada_awp.amxx debug

moduły po włączane? (pytanie for GoQ ^^ )
  • +
  • -
  • 0

#3 no name

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.11.2010 17:48

Dzięki, nie wywala błędów w logach, ale nie wyłącza awp :/ spróbuje coś innego


Jaka jest funkcja na przejście do poprzedniej broni?

set_pev(index, pev_weapons),pev(index, pev_weapons)

tak dobrze?

Dodano 25 listopad 2010 - 18:41:
Spróbowałem tak:

Spoiler


Ale nie wywala awp.
Jakieś pomysły?

Dodano 25 listopad 2010 - 18:54:
Nie jestem pewien, ale czy jakbym dał tak:

if(read_data(2) == CSW_AWP)
{
client_print(id, print_center, "Mapa Bez Awp")
client_cmd(id, "drop")
}


To by działało?

Użytkownik no name edytował ten post 25.11.2010 17:49

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.11.2010 19:23


#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Home"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1","2=18")

}



public CurWeapon(id)

{

	ham_strip_weapon(id, "weapon_awp")

}



stock ham_strip_weapon(id, weapon[]){

	if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

	new wId = get_weaponid(weapon);

	if(!wId) return 0;

	new wEnt;

	while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}

	if(!wEnt) return 0;

	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;

	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

	set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

	return 1;

}

  • +
  • -
  • 1

#5 no name

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.11.2010 20:25

Nie da się zrobić tak, żeby dało się podnieść broń, która leży na mapie? Bo przy tym można podnieść tylko tą, co się wyrzuciło.

Użytkownik no name edytował ten post 27.11.2010 18:34

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych